بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۷۲۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نمایشگاه معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی، خدمات و تجهیزات وابسته در سطح بین‌المللی در استان زنجان برگزار خواهد شد.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲

به گزارش بازار کار؛ مجید گلشنی از برگزاری نمایشگاه معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی، خدمات و تجهیزات وابسته در سطح بین‌المللی در استان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین استان زنجان برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه در استان زنجان گفت: تکمیل زنجیره تولید مواد معدنی، تامین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز معدن و سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع پایین دستی و بالادستی معادن از جمله اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه است.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه تحقق رشد در حوزه معدن نیازمند برنامه‌ریزی است عنوان کرد: نمایشگاه‌ها محلی برای ایجاد و تبادل نیازها در حوزه‌های مختلف از جمله معادن محسوب می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اینکه در بخش معدن نیازمند توجه جدی به امر اکتشاف، فرهنگ‌سازی و شناسایی زنجیره‌های مغفول و هدایت سرمایه‌گذاری‌ها هستیم، عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه می‌تواند نقش موثری در شناسایی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های معدنی باشد.

 

گلشنی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در جذب سرمایه‌گذاران بزرگ در استان بسیار تاثیرگذار است عنوان کرد: حضور تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران خارجی که در زمینه تولید ماشین‌آلات معدنی در استان فعالیت می‌کنند از جمله وجوه متمایز این نمایشگاه خواهد بود که می‌تواند بخشی از نیازهای فعالین معدنی استان را شناسایی و برطرف کند.

 

وی با تاکید بر اینکه تاکنون یک هزار و 200 متر فضا در این نمایشگاه واگذار شده است افزود: شرکت کنندگان از استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، آذربایجان، تهران، خراسان رضوی‌، لرستان، اصفهان، البرز و زنجان بودند که در زمینه زنجیره تامین، تجهیزات و ماشین‌آلات معدنی فعالیت می‌کنند.

برچسب ها:

ارسال نظرات