بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۷۲۸
 فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران از برگزاری نخستین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت در روز پنجشنبه مورخه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ در استان مازندران همزمان با سراسر کشور خبر داد.
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیر کل بهزیستی استان گفت: نخستین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی برای جذب این افراد در دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه مورخه ۱۷ خرداد در استان مازندران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۵۰ نفر از افراد دارای معلولیت زیر پوشش بهزیستی استان مازندران در این آزمون به رقابت خواهند پرداخت، اظهار داشت: محل برگزاری آزمون برای آقایان و بانوان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی ساری به آدرس؛ ساری، جاده دریا_کیلومتر ۹ جاده خزر آباد می باشد.

مدیرکل بهزیستی مازندران تصریح کرد: تمهیدات مناسب سازی شده آزمون بمنظور برگزاری هرچه بهتر با همراهی ۶۳ منشی یاریگر شامل ۲۸ زن و ۳۵ مرد، ویژه افراد دارای معلولیت و ۲ نفر مترجم زبان اشاره ویژه ناشنوایان با هماهنگی جهاد دانشگاهی اندیشیده شده است.

این مسوول از اسکان ۸۰ نفر از داوطلبین که فاصله زیادی با محل برگزاری آزمون دارند خبر داد و گفت: مجتمع فرهنگی و آموزشی شهید بهشتی بهزیستی کشور در شهرستان ساری جهت اسکان این عزیزان و همچنین وسیله ایاب و ذهاب مورد نیاز نیز در روز آزمون برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه کارت شرکت در آزمون‌ از روز سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی جهاد دانشگاهی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: داوطلبان برای حضور در جلسه امتحان باید از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت و با در دست داشتن کارت ملی به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان گفت: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۷و سی دقیقه صبح آغاز و درب های ورود به جلسه امتحان قبل از ساعت ۹ صبح بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

ارسال نظرات