ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۷۷۷
مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاددانشگاهی گفت: وظیفه جهاددانشگاهی در حوزه کشاورزی کمک به امنیت غذایی پایدار کشور است و بزرگترین مشکل پیشرو در این حوزه موضوع تغییر اقلیم و پیامدهای ناشی از آن از جمله محدودیت منابع آب است.
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، «سید ضیاء نصرتی» با بیان این مطلب افزود: رویکرد کلی جهاد دانشگاهی در حوزه کشاورزی کمک به تامین امنیت غذایی پایدار کشور با افزایش بهره‌وری مصرف آب بنا نهاده شده است. در همین راستا، ۶ شبکه تخصصی ذیل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی ایجاد کرده‌ایم که شامل شبکه صنایع غذایی، شبکه گیاهان دارویی، شبکه علوم دامی، شبکه آبزی‌پروری، شبکه علوم باغبانی، شبکه محیط زیست و منابع طبیعی می‌باشد.

وی با تقدیر از حضور جهاددانشگاهی خراسان رضوی در نمایشگاه آیفارم مشهد، عنوان کرد: نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و توانمندی های جهاددانشگاهی در حوزه پژوهش و فناوری است و از آنجا که سمت‌ و سوی پژوهش‌های جهاددانشگاهی، پژوهش‌های مساله محور و تقاضا محور است، پایه گذاری بسیاری از تفاهمات این نهاد با بخش‌های دولتی و خصوصی در نمایشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاددانشگاهی به امضای دو تفاهم‌نامه جهاددانشگاهی خراسان رضوی با بخش خصوصی در نمایشگاه آیفارم مشهد اشاره و بر پیگیری و اجرای کامل این تفاهم‌نامه‌ها تاکید کرد.

نصرتی خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت بخش کشاورزی و حضور فعال بخش خصوصی در این بخش، بازار هدف جهاد دانشگاهی در این نمایشگاه ها، بیشتر بخش خصوصی است.

ارسال نظرات