بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۷۹۶
حاج رضا دشت بشی کار‌آفرین نمونه‌ای از پودنک شیراز که با احیاء معدن شن و ماسه و آسفالت بیش از ۱۰۰ نفر از هم استانی هایش را مشغول به کار کرده است. او از ۱۸ سالگی بسیجی وار به جبهه‌های جنگ اعزام شد و بعد از اتمام جنگ نیز با فعالیت‌های اقتصادی، اشتغالزایی و تولید به جامعه خدمت کرده است.
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

به گزارش بازارکار ،حاج رضا دشت بشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: کارخانه متروکه شن و ماسه با بیش از صد شاکی پس از چندین سال راه اندازی شده و زمینه اشتغال بیش از یکصد نفر در این مجموعه‌ها فراهم شده است.
این عضو فعال بسیج که اکنون مدیریت چندین کارخانه تولیدی و صنعتی از نوع آسفالت، معدن، شن و ماسه، شرکت حمل و نقل و چندین شرکت تولید فرآورده‌های نفتی و ... را بر عهده دارد افزود: سالیان متماد‌ی د ر زمینه حمل قیر و مواد نفتی فعالیت کرد ه‌ام و د ر حال حاضر با تمام مشقت‌ها نیز در سه کارخانه تولید آسفالت و د و معد ن شن و ماسه د ر حومه شیراز فعال هستم.
این کارآفرین نمونه از احداث مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای پودنک خبر داد و گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع که شامل زورخانه و سالن کشتی و کتابخانه است احداث شد و به گفته کارشناسان یکی از بهترین زورخانه‌های ایران است که با هزینه شخصی بنا شده است.

وی در پایان خواستار ارتباط بیشتر مسئولان با مردم شد و گفت: مسئولان همواره جوابگوی مشکلات مردم باشند.

ارسال نظرات