بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۸۱۶
سرپرست مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جزئیات برگزاری آزمون استخدامی معلولان و فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان این سازمان را تشریح کرد.
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

به گزارش بازارکار، احمد عبدی‌پور اظهار کرد: اولین آزمون استخدامی معلولان ۱۲ هزار و ۸۰۹ داوطلب دارد که در تمام مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: جهاد دانشگاهی به عنوان یک مسئولیت اجتماعی با وجود دردسرهایی که برگزاری آزمون استخدامی معلولان دارد، این مسئولیت را پذیرفته است؛ امکان برگزاری آزمون برای معلولان به صورت عادی نیست، بنابراین با سازمان بهزیستی هماهنگی کردیم و نخستین آزمون امروز در سراسر کشور ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.
سرپرست مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۲ هزار و ۸۰۹ نفر، ۷۱۱۳ نفر مرد و ۵۶۹۶ نفر زن در این آزمون شرکت می‌کنند و حدود ۴ هزار نفر استخدام خواهند شد.
عبدی‌پور ادامه داد: دومین آزمون امروز ساعت ۱۵ با هماهنگی سازمان اداری استخدامی و سازمان بنیاد شهیدان و امور ایثارگران برگزار می‌شود.
وی افزود: این آزمون در مجموع ۲۱ هزار و ۹۲۰ شرکت‌کننده دارد که ۱۰ هزار و ۵۱۹ مرد و ۱۱ هزار و ۴۰۱ زن در این آزمون شرکت می‌کنند، این آزمون ویژه استخدام در دستگاه‌های اجرایی است و حدود ۳۰ دستگاه در این آزمون حضور دارند.
عبدی‌پور ادامه داد: کسانی که در آزمون شرکت می‌کنند برای استخدام در ۳۰ دستگاه که مشاغل آن‌ها در دفترچه راهنما منتشر شده است، استخدام می‌شوند.

ارسال نظرات