ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۸۲۲
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:گیلان به لحاظ تجهیزات پزشکی و فضای فیزیکی رتبه آخر را در کشور دارد.
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴

 

به گزارش بازارکار، آیت‌الله رسول فلاحتی در نشست با بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شهید رئیسی دولت را ریل‌گذاری کرد که هیچ دولتی خصیصه‌های آن را نداشت، اظهار کرد: علی‌رغم خدمات گسترده دولت این شهید بزرگوار همچون شهید رجایی و رهبری معظم انقلاب، خدمات ارزنده ایشان در جامعه خوب بازگو نشد.

وی دولت شهید رییسی را جهادی و خستگی ناپذیر دانست و افزود: شهید رئیسی حقیقتاً شهید جهاد و شهید جمهور بود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان با بیان اینکه شهید رئیسی هیچ خدمتی را جز خدمت به مردم عوض نمی‌کرد، گفت: باید به پاس این خدمات ارزنده به دوات شهید رئیسی خداقوت گفت. آیت‌الله فلاحتی با اشاره به فرسودگی بیمارستان‌های گیلان به ویژه رشت، افزود: نسبت به گیلان در مقاسیه با دیگر استان‌ها از جمله در حوزه سلامت بی‌مهری شده است.

وی با اشاره به پیشتازی بخش خصوصی درمان نسبت به بخش دولتی، افزود: گیلان به لحاظ تجهیزات پزشکی و فضای فیزیکی رتبه آخر را در کشور دارد که عامل آن زد و بندهای سیاسی بود. امام جمعه رشت با بیان اینکه پسماند بزرگترین مشکل گیلان است، گفت: این معضل به همه بخش‌های زیست‌محیطی آسیب وارد کرده است.

وی با اشاره به روند کند احداث بیمارستان پورسینا، افزود: روند رو به رشد این بیمارستان باید شتاب بیشتری بگیرد. نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به توقف احداث دانشکده پزشکی رشت، گفت: این بیمارستان ۲۳ سال زیر باد و باران بود اما خوشبختانه در دستور احداث قرار گرفته است. آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تعرفه پرستاری، خاطرنشان کرد: بنای این تعرفه خوب بود اما احساس می‌شود یک نا عدالتی در پرداختی ها وجود دارد.

 

ارسال نظرات