بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۸۲۶
"اولین آزمون اسـتخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت" امروز پنجشـنبه مـورخ ۱۷ خردادماه همزمان با سراسر کشور توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان در دانشگاه قم برگزار شد.
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲

به گزارش بازار کار، 168 داوطلب دارای معلولیت جهت تصدی مشاغل عمومی و تخصصی ادارات استان در این آزمون با هم رقابت کردند که از این تعداد 62 داوطلب خانم و 102 داوطلب آقا بودند.

این آزمون در راستای عدالت اجتماعی و عمل به ماده ۱۵ قانون جامع حمایت از معلولان، فرصت مناسبی برای رقابت برابر و تصدی مشاغل دولتی توسط افراد دارای معلولیت در کشور است.

خاطرنشان می شود؛ آزمون استخدامی خاص معلولان برای نخستین‌بار در کشور در پی دستور رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی و به منظور جذب و بکارگیری ۴۳۳۶ نفر در ۴۶ دستگاه اجرایی برگزار شد و همه شرکت کنندگان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

این آزمون که پیش از این در کشور و استان برگزار نشده، با هدف جبران عدم اجرای سهم سه درصد استخدام ویژه معلولان در ۱۰ آزمون استخدامی سال‌های گذشته، برنامه‌ریزی شده است.

این گزارش افزوده است: ثبت نام در این آزمون بهمن و اسفند ماه سال گذشته و از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به آدرس hrtc.ir انجام شد.

 

ارسال نظرات