بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۸۲۹
نخستین آزمون اسـتخدامی اختصاصی ویژه افراد دارای معلولیت روز پنجشـنبه هفدهم خردادماه با حضور داوطلبان دارای معلـولیت همزمان با سراسر کشور در کلانشهر کرج برگزار شد.
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"وجیهه محمدی فلاح"مدیرکل بهزیستی استان البرز از برگزاری نخستین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ویژه افراد دارای معلولیت در این استان خبر داد.
محمدی فلاح خاطر نشان کرد:استقرار راهنمایان و تسهیلگران برای کمک به داوطلبان حین آزمون،تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز داوطلبان دارای معلولیت اعمّ از وسایل ایاب و ذهاب در صورت نیاز افراد،نوشت‌افزار،اسکان و تأمین نیروهای خدماتی،مراقب و بسته‌های فرهنگی از مهمترین مسائل اجرایی بود که با هماهنگی جهاد دانشگاهی البرز از طرف بهزیستی آماده شده بود.
مدیرکل بهزیستی با حضور در مکان برگزاری آزمون،ضمن بازدید و عرض خداقوت به همکاران و دست اندرکاران اجرایی و مجموعه دانشگاه،این اقدام را یک اقدام نو که برای نخستین بار به طور تخصصی برای افراد دارای معلولیت انجام شده بود یک اثر ماندگار از شهید جمهور آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی دانست که در راستای اعتلای جمهوری اسلامی قدم برداشتند.
محمدی فلاح در ادامه گفت:این آزمون از محل باقی‌ مانده ظرفیت خالی سهمیه سه درصد افراد دارای معلولیت در آزمون‌های استخدامی سال‌های اخیر تأمین ظرفیت شده و فرصتی ارزشمند برای استخدام این عزیزان در دستگاههای اجرایی است.
وی ادامه داد :در حقیقت ۴۳۳۶ فرصت شغلی از همان ۳ درصد مشاغل وعده داده شده باقی مانده بود که در این آزمون تعیین تکلیف می شود و بخش عمده‌ای از این برگزیدگان در وزارت آموزش و پرورش به عنوان کارشناس آموزشی یا کارشناس امور اداری مشغول به کار خواهند شد.بخش دیگری از این افراد در سازمان بهزیستی با عنوان کارشناس امور بهزیستی یا کارشناس امور توانبخشی و همچنین بخشی دیگر در سازمان های فنی و حرفه ای،جهاد کشاورزی، اداره کار،امور مالیاتی،دانشگاه فرهنگیان،تحقیقات و ترویج کشاورزی،تعزیرات حکومتی،هواشناسی و دامپزشکی استخدام خواهند شد.
در این آئین دکتر " مجتبی عبداللهی" استاندار،دکتر "حسن مددی" دادستان عمومی و انقلاب البرز و چند تن از مسئولین استانی حضور بهم رساندند.
گفتنیست دکتر "مجتبی عبداللهی"با حضور در محل آزمون ضمن عرض خداقوت به دست اندرکاران و مجموعه بهزیستی، با شرکت کنندگان در آزمون دیدار وگفتگو کرد.

برچسب ها:

ارسال نظرات