بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۸۳۳
سرپرست اداره کل بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی گفت: آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد (موضوع بند(ج) ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه) روز پنجشنبه 17 خردادماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی توسط جهاددانشگاهی برگزار شد.
جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد در آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش بازار کار، علی اکبر سلمانی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: فرآیند برگزاری دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد در سطح استان به صورت متمرکز در یک حوزه امتحانی در تبریز روز پنجشنبه 17 خردادماه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: ۳۰ دستگاه اجرایی آذربایجان شرقی، ظرفیتی معادل دو برابرِ آمار داوطلبان استان را جهت استخدام پیش بینی کرده اند و بر این اساس با قاطعیت می توان گفت برای همه شرکت کنندگان در آزمون، حتی برای افرادی که دیپلمه هستند نیز شرایط استخدامی فراهم شده و این افراد می‌توانند پس از آزمون امروز و با طی مراحل عمومی، به استخدام دولت درمی‌آیند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی اظهار کرد: این آزمون با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار ‌شد.

وی اضافه کرد: در جلسه آزمون به هریک از داوطلبان عناوین شغلی مختلف یک دفترچه آزمون داده شد. این دفترچه حاوی ۱۳۰ سوال بود که داوطلبان باید در مدت ۱۲۰ دقیقه به سوالات آن پاسخ می‌دادند.

سلمانی عنوان کرد: دفترچه سوالات همه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن به چاپ رسیده بود. این دفترچه‌ها، دارای تنوع بود و کد عددی که بر روی دفترچه سوال داوطلبان درج شده بود می بایست با کد عددی درج شده در پاسخنامه، مطابقت داشت.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، گفت: نتایج دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد یک ماه بعد اعلام می‌شود.

علی اصغر فاتحی‌فر، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان نیز در خصوص این آزمون گفت: فرآیند برگزاری دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد در سطح استان به صورت متمرکز در یک حوزۀ امتحانی در تبریز از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه آغاز شد.

وی یادآوری کرد: در آذربایجان شرقی مجموعا ۴۶۵ متقاضی شامل ۲۱۸ متقاضی مرد و ۲۴۷ متقاضی زن در این آزمون ثبت نام کرده بودند.

فاتحی فر یادآور شد: شرکت‌کنندگان این آزمون‌ نتایج را در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مشاهده خواهند کرد.

ارسال نظرات