بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۸۴۴
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان گفت: سمنان استان برتر کشور در جذب اعتبارات اشتغال و استان دوم در ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در کشور معرفی شد.
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸

محمد حسین ذوالفقاری روز جمعه افزود: اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان چهار هزار و ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۲ به مددجویان واجد شرایط پرداخت کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی منجر به ایجاد سه‌هزار و ۷۹۹ فرصت شغلی برای مددجویان و جویندگان شغل در سال ۱۴۰۲ شد که ۲هزار و ۳۸۰‌ مورد اشتغالزایی در بخش شهری و یکهزار و ۴۱۹ مورد در بخش روستایی بود.

به گفته وی، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان برای یکهزار و ۹۵۵ مرد و یکهزار و ۸۴۴ نفر زن اشتغال ایجاد کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی جامعه هدف و همچنین اقشار آسیب‌پذیر، یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم این نهاد حمایتی است که در سال جاری تکلیف قابل‌توجهی در زمینه اشتغال بر عهده کمیته امداد قرار داده‌شد.

وی آموزش را لازمه اشتغال پایدار برای مددجویان دانست و اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی مهارتی برای یکهزار و ۲۰۷ نفر از گروه هدف کودک و نوجوان، برای یکهزار و ۱۴ نفر بزرگسال و برای یکهزار و ۳۸ نفر دوره های آموزشی پایدارسازی برگزار شد.

ذوالفقاری با اشاره به ضرورت فروش محصولات مددجویان بر بستر پلتفرم‌های ایرانی با هدف پایدارسازی طرح های اشتغال ایجاد شده اشاره و خاطرنشان کرد: ۳۰۴ نفر از مددجویان محصولات تولیدی خود را در بستر فروشگاه‌های معتبر فضای مجازی به فروش می‌رسانند.

ارسال نظرات