بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۸۴۵
به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی سمنان انجام شد؛
رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری سه آزمون استخدامی دستگاه‌های مختلف در این استان طی روزهای پنجشنبه ۱۷ و جمعه ۱۸ خردادماه خبر داد.
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶

علی منصفی‌راد گفت: آزمون استخدامی ویژه معلولین، آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد و آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک کشور، سه آزمونی هستند که طی دیروز و امروز در استان سمنان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه معلولان در این استان، افزود: این آزمون که از آن به عنوان یادگار رئیس جمهور شهید، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی یاد می شود، در دولت سیزدهم تصویب شد و روز گذشته پنجشنبه 17 خرداد، با شرکت ۱۶۰ داوطلب از سراسر استان توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار شد.

مدیرمرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه این آزمون دستاورد دولت سیزدهم و ماحصل توجه ویژه رئیس جمهور شهید به جامعه هدف بهزیستی است ادامه داد: در این آزمون ۶۲ داوطلب زن و ۹۸ داوطلب مرد به رقابت پرداختند و سهمیه جذب استان سمنان در این آزمون نیز ۵۷ نفر است.

منصفی راد همچنین از آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در این استان خبر داد و گفت: این آزمون استخدامی نیز بعدازظهر پنجشنبه با شرکت 168 داوطلب در جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار شد که در آن ۷۵ نفر داوطلب مرد و ۹۳ نفر نیز زن بودند و سهمیه جذب استان در این آزمون نیز 358 نفر اعلام شده بود.

وی همچنین گفت: صبح امروز جمعه 18 خردادماه نیز آزمون استخدامی سازمان ثبت و اسناد کشور همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد، در این آزمون نیز ۱۹۷ داوطلب شامل 106 داوطلب مرد و 97 داوطلب زن برای قبولی و کسب16 سهمیه جذب در استان سمنان به رقابت پرداختند.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با اشاره به تجربه و ظرفیت بالای جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون های استخدامی در سطح کشور گفت: طبق بازدید و گزارش نمایندگان سازمان بازرسی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از حوزه های امتحانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی سمنان، فرآیند برگزاری تمام آزمون ها مطلوب و رضایت بخش بوده است.

ارسال نظرات