بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۸۵۱
مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری اولین آزمون سراسری استخدامی ویژه معلولان توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی سمنان در این استان خبر داد.
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵

علی منصفی راد گفت: این آزمون که از آن به عنوان یادگار رئیس جمهور شهید، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی یاد می شود، در دولت سیزدهم تصویب شد و 17 خرداد با شرکت ۱۶۰ داوطلب از سراسر استان توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در استان سمنان در یک حوزه امتحانی سمنان برگزار شد، افزود:  در این آزمون ۶۲ داوطلب زن و ۹۸ داوطلب مرد به رقابت پرداختند و سهمیه جذب استان سمنان در این آزمون نیز ۵۷ نفر است.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: فرایند ثبت نام شامل اطلاعیه، ثبت نام و... از حدود 3 ماه گذشته از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir انجام شد و نتیجه آزمون نیز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می شود.

منصفی راد با بیان اینکه این آزمون دستاورد دولت سیزدهم و ماحصل توجه ویژه رئیس جمهور شهید به جامعه هدف بهزیستی است گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون 160 نفر بوده که از این میان ۵۰ نفر نیاز به حضور منشی تسهیلگر داشته که با برنامه ریزی و هماهنگی با سازمان بهزیستی استان سمنان این امر پیش بینی و منشی در اختیار افراد قرار گرفت.

ارسال نظرات