بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۸۶۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه بویراحمد گفت: کسب و کارهای خانگی یکی از مهمترین و کارآمدترین روش ها برای توسعه کسب و کارهای خرد است.
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ، «نوذر شبرنگ» در نشست هماهنگی و نحوه توزیع اعتبار مشاغل خانگی با تاکید بر نقش مهم و تاثیرگذار مشاغل خانگی در رفع معضل بیکاری و ایجاد شغل های جدید اظهار کرد: از تمام ظرفیت های اداره کل در جهت رفع بیکاری استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال ۱۴۰۲ برای راه اندازی انواع کسب و کارهای خانگی در استان کهگیلویه و بویراحمد مبلغ ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی به استان اختصاص یافت که این اعتبار در نشست کارگروه تخصصی اشتغال در بین شهرستان‌های استان توزیع و ابلاغ شد.
وی تصریح کرد: این تسهیلات در دو بخش مشاغل خانگی مستقل و پشتیبان پرداخت شد که در بخش مستقل سقف پرداختی پانصد میلیون ریال و در بخش پشتیبان بالغ بر یک میلیارد و  پانصد ریال پرداخت شده است .
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسب و کارهای خانگی یکی از مهمترین و کارآمدترین روش ها برای توسعه کسب و کارهای خرد است و از این روش‌ها می‌توانیم تمام افراد خانواده را در فعالیت‌های اقتصادی خرد و کوچک مشغول و هر خانواده را به یک کارگاه اشتغالزایی تبدیل کنیم.

شبرنگ خاطرنشان کرد: سال قبل در مجموع بیش از 9566 درخواست صدور مجوز داشتیم که تعداد 8482 مجوز صادر شده و بالغ بر 1460 نفر پرداخت تسهیلات داشتیم.

ارسال نظرات