بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۸۸۷
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ضمن بررسی وضعیت زیرساخت‌های شهرک صنعتی شهرستان اوز مشکلات ۶واحد تولیدی را بررسی و اعلام کرد: ۳۲سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی طرح‌های تولیدی و صنعتی در این شهرک صنعتی قرارداد منعقد کرده‌اند.
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹

به گزارش بازارکار از ایرنا، سید مسعود عظیمی شنبه در این باره افزود: در این شهرک زمینه مناسبی برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: شهرک صنعتی اوز با ۳۶ هکتار مساحت دارای ۱۸ هکتار اراضی صنعتی است و در این شهرک ظرفیت استقرار ۶۰ واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر مهیا شده است.
وی اضافه کرد: تاکنون ۱۵پروژه زیرساختی نظیر حفاری چاه آب، شبکه انتقال و شبکه توزیع، شبکه ۲۰کیلوولت داخلی، زیرسازی، جدول و آسفالت معابر انجام شده و سایر پروژه‌ها نیز در اولویت برنامه‌های زمان‌بندی قرار دارند.
عظیمی به فعالیت سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی اوز اشاره کرد و گفت: در این واحدها برای ۳۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به وجود مزیت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در منطقه اوز گفت: با توجه به مراودات تجاری مردم این منطقه با کشورهای حاشیه خلیج فارس و حضور برخی تجار و سرمایه‌گذاران اوزی در این کشورها، ایجاد این شهرک صنعتی زمینه مناسبی برای جذب این سرمایه گذاران فراهم کرده است.
شهرستان اوز، در فاصله ۳۸۰ کیلومتری از شیراز در جنوب فارس واقع شده است.

ارسال نظرات