بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۹۰۲
یوسفی مهر رئیس جهاددانشگاهی مازندران گفت: اولین سامانه مکان بازار توسط جهاد دانشگاهی مازندران ایجاد شده و به صورت پایلوت در استان راه اندازی گردیده است که در صورت حمایت از این سامانه توان ملی شدن را نیز دارد.
شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳

یوسفی مهر با بیان اینکه این سامانه با امکان دسترسی به بازارهای محلی به عنوان یک مقصد گردشگری می تواند باشد عنوان کرد: گزارش گیری از فعالیت‌های مکان بازار استان می تواند موجب تو سعه برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصادی و اشتغال دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی گردد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان ادامه داد: این سامانه دسترسی به نقشه جغرافیایی و موقعیت مکانی هر مکان بازار را برای کاربران ممکن کرده است.

وی همچنین اظهار داشت: امکان ثبت نام برگزار کننده حقیقی و حقوقی بازارها و ثبت نام فعالین اقتصادی جهت بهره برداری از غرفه‌ها نیز از دیگر امکانات این سامانه است.

رئیس جهاددانشگاهی با اشاره به دریافت اطلاعات مکان بازار های 15 شهرستان ادامه داد: اطلاعات کامل مکان بازارها شامل بازار روز، شب بازار، بازارهفتگی، بازار فصلی، نمایشگاه و جشنواره براساس برگزارکننده و مشخصات و ویژگیهای آن ها در این سامانه می توان جستجو کرد.

ارسال نظرات