بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۹۱۷
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷

به گزارش بازار کار از روابط عمومی جهاد دانشگاهی البرز، حسن مسلمی نائینی روز شنبه ۱۹ خرداد در بازدید از آخرین دستاوردهای علمی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی واقع در استان البرز اظهار کرد: به دنبال تقویت هر چه بیشتر پیوند بین جهاد دانشگاهی و تات هستیم.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی طی چند سال گذشته از حصاری که پیش از آن دور خود کشیده بود بیرون آمده افزود: جهاد دانشگاهی پیش از این ارتباط چندانی با سازمان‌ها و نهادهای دیگر نداشت ولی طی چند سال گذشته در طرح‌های مختلفی که اجرایی کرده از توان و تخصص متخصصان خارج از جهاد دانشگاهی بهره گرفته است.

وی ابراز کرد: حدود ۴۵ سال از تاسیس جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی می‌گذرد و طی حدود نیم قرن فعالیت سعی کرده بین صنعت و دانشگاه پیوند برقرار کند.

این مسئول اضافه کرد: جهاد دانشگاهی طی این سال‌ها نخبگان زیادی را تربیت و به جامعه تحویل داده است که تنها یکی از آنها دکتر آشتیانی بوده که اقدامات اثرگذاری در حوزه باروری و سلول‌های بنیادی انجام داده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از معیشت مردم به کشاورزی گره خورده است، افزود: مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر امنیت غذایی و تامین نیاز مردم در بخش محصولات کشاورزی دارد و برای تحقق این امر نیاز به تحولی اساسی در این حوزه داریم.

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی برای پیشبرد اهداف خود تفاهم نامه‌های مختلفی با سازمان‌ها و نهادهای کشور منعقد می‌کند که طبق هدف گذاری خود سعی می‌کند طی یک و سال و نیم آنها را اجرایی کند.

مسلمی نائینی اضافه کرد: به دنبال انعقاد تفاهم نامه جدیدی با پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی هستیم و امیدواریم به زودی مردم از نتایج آن بهره مند شوند.

ارسال نظرات