بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۹۳۶
رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین
رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۵۰ طرح مهم تولیدی در حوزه کشاورزی با اعتباری معادل یک هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال برای هفته جهاد کشاورزی آماده افتتاح است.
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰

محمد حسین عطایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ۳۴ طرح در حوزه آب و خاک و امور زیربنایی، چهار طرح در حوزه تولیدات باغی و گلخانه‌ای، ۲ طرح تولیدات دامی، یک طرح شیلات و آبزی پروری، ۲ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی، یک طرح منابع طبیعی و آبخیزداری و ۶ طرح در حوزه امور عشایر است.
وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع معادل یک هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ‌دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.
عطایی بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌های کشاورزی برای یک هزار و ۶۱۹ خانوار روستایی زمینه اشتغال ۱۰۵ کبه صورت پایدار و ۳۸۵ نفر به صورت ‌تثبیت اشتغال فراهم می‌شود.
به گفته این مسوول، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و افتتاح طرح‌های کشاورزی در شهرستان‌ها و برگزاری مراسم گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی از مهمترین برنامه های این هفته به شمار می‌رود.

ارسال نظرات