بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۷۹۳۸
مدیرکل پارک علم و فناوری کردستان گفت: برپایی نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه و نواورانه جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق پیگیری می‌شود.
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

به گزارش  بازارکار، بابک سوری صبح یکشنبه در جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان کردستان به رتبه‌های کشوری پارک علم و فناوری استان در سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: کسب رتبه نخست در رویداد هوشمندسازی مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف، کسب رتبه عالی از میان پارک‌های علم و فناوری کشور براساس شاخص ثبت اطلاعات واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان استان در سامانه جریان اقتصادی نوین از جمله رتبه‌های کسب شده استان بوده است.
وی با اشاره به شاخص‌های ارزیابی عملکرد کردستان گفت: برگزاری منظم جلسات ستاد اقتصاد دانش بنیان، تدوین برنامه توسعه، ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فیزیکی برای تحقق اقتصاد دانش بنیان استان و اقدامات تسهیلگرانه، مردمی‌سازی اقتصاد دانش بنیان با افزایش سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی و افزایش اشتغال دانش بنیان، میزان صادرات محصولات فناور و دانش بنیان از جمله این شاخص‌ها است.
مدیرکل پارک علم و فناوری کردستان به پیگیری تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز پارک اشاره و اذعان کرد: از اسفند ۱۴۰۱ تا خرداد امسال ۲ هزار نفر ساعت صرف انجام اقدامات مورد نیاز و پیگیری لازم برای تأمین زیرساخت‌های فیزیکی شده است.
سوری به طرح تبیین رسانه‌ای در حوزه اقتصاد دانش بنیان و چشم انداز پیش‌رو پرداخت و اعلام کرد: تهیه برنامه‌های رادیو تلویزیونی برای تبیین اقتصاد دانش بنیان و تهیه مسابقه تلویزیونی پیشه‌ساز با حضور صاحبان ایده‌های فناورانه و شرکت‌های دانش بنیان استان که به کشف استعدادهای استان می‌پردازد، از برنامه‌های در دست اقدام است.
وی توسعه همکاری‌های بین‌المللی با هدف توسعه صادرات محصولات فناور و دانش بنیان ایرانی را از برنامه‌های پارک علم و فناوری استان دانست و افزود: پیگیر نمایشگاه توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق هستیم.

ارسال نظرات