بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۹۴۲
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خبر داد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه اقدامات دولت سیزدهم در صدور جواز واحدهای ایجادی و توسعه‌ای ارزنده بود، گفت: با مجوزهایی که در این حوزه صادر شده برای بیش از ۶۲ هزار نفراشتغالزایی شد.
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲

اشتغالزایی ۶۲ هزار نفری در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی

به گزارش بازار کار، سهراب فیض‌زاده، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، روز یکشبه 20 خردادماه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اقدامات دولت سیزدهم در صدور جواز واحدهای ایجادی و توسعه‌ای ارزنده بود، گفت: با مجوزهایی که در این حوزه صادر شده برای بیش از ۶۲ هزار نفراشتغالزایی شد.

وی با بیان اینکه ۵۷ شهرک صنعتی در آذربایجان شرقی مصوب شده است، افزود: از این تعداد ۵۱ مورد در حال واگذاری زمین هستند و قرارداد واگذاری پنج هزار و ۸۰۰ فقره زمین امضا شده که سه هزار و ۲۰۰ مورد در مرحله بهره برداری است.

وی به اقدام دولت سیزدهم در راه اندازی شهرک های صنعتی در شهرستان‌های کم برخوردار اشاره کرد و گفت: یکی از این شهرک‌ها در چارایماق بود که در این دولت تعیین تکلیف شد و سرعت گرفت و ۱۰۰ هکتار از ۵۰۰ هکتار این شهرک در مرحله آماده سازی برای واگذاری است.

فیض زاده به طرح توسعه دیگر شهرک های صنعتی در استان نیز اشاره کرد و افزود: توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی ملکان، ۲۸۳ هکتاری عالی نسب با ۱۱ هزار نفر اشتغالزایی، ۴۰۶ هکتاری شهید سلیمی با ۱۶ هزار نفر اشتغالزایی و توسعه ۴۰۰ هکتاری بعثت از جمله این طرح هاست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: ایجاد شهرک تخصصی آذرشهر برای جلوگیری از خام فروشی در ۷۸ هکتار، طرح توسعه‌ای ۴۰ هکتاری اهر، ۱۰۰ هکتاری بناب، صنایع دستی قزلجه میدان، توسعه ۱۶ هکتاری علیشاه، بهره برداری سه مدول تصفیه خانه در شهرک های عالی نسب، سلیمی و بیلوردی از دیگر طرح های توسعه ای و ایجادی شهرک صنعتی در استان در این دولت است.

وی از راه اندازی ۷۵۴ واحد در شهرک های صنعتی استان خبر داد و افزود: با راه اندازی این واحدها بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی ایجاد اشتغال شد و با احیای ۲۶۳ واحد راکد، بیش از پنج هزار نفر به شغل خود بازگشتند.

ارسال نظرات