بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۹۴۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بر نقش حمایتی و مهم بانک‌ها در تحقق اقتصاد دانش بنیان تاکید کرد و گفت: برای پیشرفت کشور مسیری جز تحقق اقتصاد دانش بنیان وجود ندارد.
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵

به گزارش بازارکار از ایرنا ، محمد راضی جلالی روز یکشنبه در نشست شرکت‌های دانش بنیان و بانک‌ها در سالن جلسات حوزه استاندار خوزستان بیان کرد: اقتصاد دانش‌بنیان و حرکت در این مسیر یکی از راهبردهایی است که مقام معظم رهبری به عنوان راه نجات دهنده اقتصاد کشور مطرح کرده و تاثیر بسزایی در حل مشکلات اقتصادی ایفا می‌کند.
وی اظهارکرد: توفیقاتی که در این مسیر حاصل شده نتیجه اعتماد و حمایت جوانانی است که در تمام نقاط این سرزمین متناسب با نیازهای کشور تلاش کردند و با تلفیق مهارت، دانش و پشتکار توانستند نیاز کشور را رفع کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: اتفاقات خوبی در زمینه‌های مختلف هسته‌ای، پزشکی، نفت، گاز، پتروشیمی و کشاورزی در قالب فعالیت های دانش بنیان حاصل شده است.
راضی جلالی با بیان اینکه حمایت‌ مالی بانک‌ها می‌تواند در زمینه تحقق اقتصاد دانش‌بنیان تاثیر گذار باشد گفت: افکار علمی بدون حمایت مالی به نتیجه نمی‌رسند بنابراین باید بسترهای لازم برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور وجود داشته باشد تا به اهداف کلان کشور دست یافت.
وی خاطرنشان کرد: روش‌های جدید تامین مالی، مولدسازی، تهاتر و روش‌های دیگر امروزه به کمک بانک‌ها آمده که می‌توانند با استفاده از این روش‌ها نیازهای شرکت‌های دانش بنیان را رفع کنند.
معاون استاندار خوزستان با تاکید براینکه همه مردم در این مسیر مسئول هستند و باید به بهترین شکل این مسئولیت را انجام دهند گفت: انتظار می‌رود بانک‌ها در این راستا به هر طریقی کمک کنند زیرا برای پیشرفت کشور مسیری جز تحقق اقتصاد دانش‌بنیان وجود ندارد.
بر اساس این گزارش و به گفته رییس پارک علم و فناوری خوزستان در حال حاضر ۴۲۷ شرکت فناور در پارک علم و فناوری و ۱۵۰ شرکت دانش بنیان در خوزستان فعالیت دارند.

ارسال نظرات