بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۹۹۷
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌ شرقی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، با تاکید بر تدوین برنامه منظم در صورت قطعی برق در فصل تابستان، گفت: بی برنامگی در قطعی برق موجب ضرر و زیان هنگفت واحدهای صنعتی می شود.
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲

بی‌برنامگی در قطعی برق موجب زیان صنعت می شود

به گزارش بازار کار، به نقل  روابط عمومی استانداری، محمد کلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی روز دوشنبه 21 خردادماه، در جلسه بررسی مشکلات برق واحدهای صنعتی استان،  با تاکید بر تدوین برنامه منظم در صورت قطعی برق در فصل تابستان، گفت: بی برنامگی در قطعی برق موجب ضرر و زیان هنگفت واحدهای صنعتی می شود. 

وی افزود: برخی محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی فصلی بوده و دارای حساسیت بالایی هستند، بر همین اساس نمی‌توان خاموشی برق چاه های آب را در مورد تمام محصولات کشاورزی اعمال کرد.

وی با اشاره به اینکه فصل کار در آذربایجان شرقی تا مهرماه و شروع پاییز است، اظهار کرد: تمام فعالیت های عمرانی، تولیدی و گردشگری در این بازه زمانی انجام می‌شود، بنابراین تمهیدات لازم برای مدیریت و مصرف بهینه انرژی باید از هم اکنون اندیشیده شود.

کلامی آذربایجان شرقی را یکی از قطب های کشور در تولید مواد غذایی عنوان کرد که سهم قابل توجهی از آن در دست بخش خصوصی و واحدهای کوچک و متوسط است که با توجه به این ظرفیت بزرگ بی‌برنامگی در قطعی برق موجب تحمیل ضرر به این صنعت می شود.

وی بر مدیریت بهینه برق تاکید و اضافه کرد: مردم به خصوص فعالان بخش صنعت و تولید باید تمام تمهیدات لازم و کافی در این رابطه را به انجام برسانند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بدون اطلاع رسانی ادارات متبوع حق قطع برق ندارند، گفت: جلسات مدیریت، بررسی و هماهنگی های لازم بین صمت، جهاد کشاورزی و توزیع برق تا اتمام اوج مصرف برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات