بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۷۹۹۸
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سال گذشته با مجوزی که از مقام معظم رهبری برای برداشت از صندوق توسعه ملی دریافت کردیم، تمامی مبلغ بدهی دانشگاه‌ها به پایگاه‌های اطلاعات علمی به پژوهشگاه ایرانداک داده شد تا به این پایگاه‌ها واریز شود و در حال حاضر دیگر مشکلی وجود ندارد.
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

به گزارش بازارکار از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل، گفت: تمام بدهی‌های سال گذشته دانشگاه‌ها به پایگاه‌های استنادی پرداخت شده است و امسال دانشگاه‌ها با توجه به بودجه‌ای که دارند حق اشتراک را خریداری می‌کنند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناروی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا گفت: قانون بودجه سال ۱۴۰۳ توسط مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و پس از تایید شورای  نگهبان ابلاغ می‌شود. به همین منظور، دانشگاه‌ها باید بودجه خود را مدیریت کنند و در مقابل وزارت علوم نیز دنبال راهکاری است تا از دانشگاه‌ها حمایت مالی کند. سال  گذشته بودجه خوبی برای تجهیزات آزمایشگاه‌ها تخصیص داده شد و همچنین پرداخت بدهی‌های دانشگاه‌ها به پایگاه‌های استنادی  انجام شد.
وی با بیان اینکه دانشگاه‌های کشور مشکلی برای دسترسی به اطلاعات علمی دنیا ندارند، گفت: تنها دو دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه شهید بهشتی با موانع تحریمی رو به رو هستند.

ارسال نظرات