بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۰۰۱
سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد:
سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی راکد از اولویت های دولت مردمی بود، گفت: در سه سال گذشته بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در این استان احیا شد.
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵

احیای ۵۰۰ واحد تولیدی در آذربایجان شرقی به همت دولت مردمی

به گزارش بازار کار، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی، سرپرست استانداری ربایجان شرقی، روز یکشنبه 20 خردادماه، در مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت خودروسازی اسنا در تبریز، با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی راکد از اولویت های دولت مردمی بود، گفت: در سه سال گذشته بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در این استان احیا شد. 

وی اظهار کرد: توجه دولت مردمی شهید آیت‌الله رییسی بیشتر به امور زیرساختی و زیربنایی معطوف بود، به گونه ای که در این دولت بر تکمیل طرح های نیمه تمام باقی مانده از دولت های قبلی تمرکز شد.

محمدی، از سرگیری فعالیت کارخانه خودروسازی اسنا را از مصادیق عینی احیای واحدهای صنعتی استان در دولت سیزدهم برشمرد و گفت: تولیدات این کارخانه مایه خوشحالی و امیدواری فعالان عرصه صنعت است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در رژیم طاغوت اعتماد به نفس ملت ایران پایمال شد، گفت: در آن زمان غربی ها حاضر نشدند حتی فناوری تولید یک محصول را در اختیار ما بگذارند اما امروز نیازهای کشور در همه زمینه ها به دست جوانان برطرف می شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد تولید در کارخانه خودروسازی اسنا داخلی‌سازی شده است، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک این رقم به ۱۰۰ درصد برسد.

محمدی با بیان اینکه آذربایجان شرقی در زمینه قطعه‌سازی جزو قطب‌های کشور است، افزود: علاوه بر آن در این استان واحدهای صنعتی مادر مانند ماشین سازی، ایدم و موتوژن وجود دارد که باید فناوری تولید خود را ارتقا دهند.

وی افزود: آذربایجان شرقی می‌تواند بخش عمده ای از نیاز کشور در تولید اتوبوس های شهری را برطرف کند که تحقق آن مستلزم تعامل بیشتر خودروسازان استان با واحدهای مادر و قطعه ساز این خطه است.

ارسال نظرات