ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۰۱۵
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: موضوع کیفی‌سازی دوره‌های مهارت‌آموزی ویژه سربازان دنبال می‌شود.
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹


به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار امان‌اله گشتاسبی ظهر امروز در قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه سپاه بیت‌المقدس کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ ایجاد امنیت برای مردم را وظیفه ذاتی سپاه در استان عنوان کرد و اظهار داشت: همکارانمان به صورت شبانه‌روزی در حال برقراری و حفظ امنیت هستند که خوشبختانه شامل امنیت پایدار و مردمی در نقطه به نقطه کردستان هستیم.

وی افزود: سپاه در کنار تأمین امنیت مردم و دفاع از کشور و ارزش‌های انقلاب، همیشه خدمت‌رسانی بی‌منت به محرومان و اقشار ضعیف جامعه را جزو وظایف و شعار‌های اصلی خود دانسته و در این راستا نیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود بیکاری را یکی از چالش‌های مهم پیش‌روی جوانان پس از پایان دوران خدمت مقدس سربازی دانست و گفت: مهارت‌آموزی از جمله راهکار‌هایی است که در رفع بیکاری مؤثر بوده و به جوانان کمک می‌کند تا شغلی را برای خود ایجاد کنند.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی تصریح کرد: برای کاهش معظل بیکاری، باید بیشتر به بحث مهارت‌آموزی سربازان در حین خدمت توجه شود تا این عزیزان پس از پایان خدمت، بتوانند برای خود شغل و درآمدی ایجاد کنند.

گشتاسبی با تأکید بر اینکه موضوع کیفی‌سازی دوره‌های مهارت‌آموزی دنبال می‌شود، خاطر نشان کرد: تمام اقدامات ارزشمندی که امروز در سپاه در حال انجام است در راستای حضور و تربیت جوانانی است که می‌توانند آینده این انقلاب را رقم بزنند.

وی راه‌اندازی قرارگاه مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح را یکی از ارزشمندترین و تأثیرگذارترین کار‌ها برای کاهش آمار بیکاری دانست و اظهار کرد: خوشبختانه سپاه بیت‌المقدس در این حوزه با جدیت ورود کرده و با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم، اقدامات شایسته‌ای را در این مسیر انجام داده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: سپاه برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های این قرارگاه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی، تمام ظرفیت‌ها را پای کار آورده و به کمک دولت آمده تا معضل بیکاری و دغدغه اشتغال جوانان رفع شود.

ارسال نظرات