بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۰۲۹
نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیران پتروپالایش NGL۳۱۰۰ در خصوص جذب جوانان بومی تذکر داد و گفت: استخدام نیروی غیر بومی در شرکت‌های نفت و گاز دهلران ممنوع است.
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری کردپرس، اسدالله چراغی در این دیدار ضمن انتقاد و گله مندی از استخدام و اجحاف صورت گرفته در حق جوانان تحصیل کرده حوزه انتخابیه، خواهان اخذ تدابیر لازم در جهت جذب و بکارگیری نیرو‌های بومی شد و عنوان کرد: فقط ۴۰ درصد نیرو‌های شرکت NGL۳۱۰۰ بومی هستند و این اجحاف در حق نیرو‌های جویای کار و فارغ التحصیلان بیکار دهلران است.

نماینده استان ایلام ضمن تأکید بر در اولویت قرار دادن نیرو‌های بومی از سوی این شرکت، ابراز داشت: در بیشتر بخش‌ها از نیروی تخصصی و مدیریت شرکت از دهلرانی‌ها استفاده نمی‌شود که باید مدیران در این بخش‌ها رویه‌ای دیگر در پیش بگیرند.

وی افزود: دهلران قطب نفت گاز، استان بوده و از پتانسیل بالایی برخورد است، ولی محرومیت در آن موج می‌زند و این عامل باعث نارضایتی مردم بخصوص جوانان شده که اگر اقدامات لازم در خصوص جذب بومی‌ها صورت بگیرد شاهد اشتغال جوانان تحصیل کرده در منطقه خواهیم بود.

چراغی از مدیران شرکت‌ها خواست با توجه به مشکلاتی که در زیرساخت حوزه شهرستان هست مبالغی از محل مسئولیت‌های اجتماعی برای ترمیم زیرساخت‌های دهلران در نظر گرفته شود.

نماینده ایلام خاطرنشان کرد: شرکت‌ها نقش مهمی در زندگی مردم این حوزه دارند و می‌طلبد در بکارگیری نیرو‌های بومی بدون هیچ قید و شرطی تدابیر لازم را لحاظ کنند.

ارسال نظرات