ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۰۵۶
مدیر برنامه ملی آباد ایران معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: دومین نمایشگاه ملی آباد ایران امسال با بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه‌های مختلف برگزار شد.
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری صداو سیما، حمید رضا شکری دستیار معاون علمی رئیس جمهور در امور مردمی سازی و مدیر برنامه ملی آباد ایران معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار این خبرگزاری گفت: دومین نمایشگاه ملی آباد ایران از امروز ۲۲ آغاز و تا ۲۵ خرداد در مصلا برگزار می‌شود.

وی افزود: حوز‌های برگزاری نمایشگاه امسال در بخش‌های مسکن و زیر ساخت‌های توسعه روستا، کشاورزی دامپروری و شیلات، اشتغال کوچک مقیاس، سلامت بهداشت و توانبخشی و صنایع نرم و آموزشی است.

شکری افزود: بحث بسته حمایتی برنامه آباد ایران ۴۷ خدمت از ۱۳ نهاد تعریف شده که از جمله آن می‌توان به افزایش ظرفیت سربازی شرکت‌های دانش بنیان و تسهیل در دریافت اعتبار مالیاتی برای مناطق محروم اشاره کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه ملی روایت پیشرفت، تعامل ویژه با گروه‌های جهادی برای توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، پویش‌های تامین مالی جمعی از جمله دیگر بخش‌های نمایشگاه امسال است.

دستیار معاون علمی رئیس جمهور افزود: در نمایشگاه امسال بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان، ۲۰ گروه جهادی، ۴۵ نهاد و دستگاه اجرایی و به طور کلی ۳۴۶ شرکت و نهاد حضور دارند.

وی در ادامه گفت: امسال تعاملی با وزارت کشور داشتیم تا برنامه‌ای تحت عنوان راویان پیشرفت در حوزه فعالیت بانوان شکل بگیرد.

ارسال نظرات