ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۰۷۳
همزمان در دومین نمایشگاه آبادیران؛
باشگاه ملی کشاورزان جوان آغاز در دومین نمایشگاه ملی آبادیران به ارائه فعالیت‌های خود پرداخت.
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

محمد حیدری دبیر باشگاه ملی کشاورزان جوان با اشاره به اینکه سطح فعالیت باشگاه کشاورزان جوان ملی است گفت: هدف باشگاه ملی کشاورزان جوان ارائه خدمات به کشاورزان جوان، دانش آموختگان و افراد صاحب ایده و کارآفرین در بخش‌های مختلف بوبژه اشتغال و کارآفرینی است.
وی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ نفر به عنوان دبیران استانی و شهرستانی این باشگاه شناسایی شده اند و به عنوان یک تشکل مردمی تلاش می‌کنند تا از روستا‌ها محرومیت زدایی کنند.
این فعال باشگاه ملی کشاورزان جوان تصریح کرد: ایران سرزمین فرصت‌ها و ظرفیت هاست و می‌توان با راه اندازی تشکل‌ها و حمایت از ایده‌ها و استفاده از ظرفیت روستا‌ها و مناطق محروم، به اهداف خود در این زمینه‌ها جامه عمل پوشید.
وی نمایشگاه آبادیران را نمایشگاهی در خدمت توسعه ایران بویژه مناطق محروم و روستا‌ها توصیف کرد و تصریح کرد: این نمایشگاه می‌تواند با حمایت از ایده‌های فناورانه و دانش بنیان و خلاق به اشتغال جوانان، زنان و دانش آموختگان کمک کند.
حیدری که فارغ التحصیل رشته گردشگری است توانسته خانه پدری خود را با نام بابا حیدر در خراسان جنوبی به اقامتگاه بوم گردی تبدیل کند.
این دانش آموخته خلاق اهل بجستان خراسان رضوی همچنین توانسته با استفاده از سنگ‌های کمیاب منطقه خراسان جنوبی منزل شخصی خود را به کارگاه کشف، تراش و تولید سنگ‌های قیمتی تبدیل کند و برای حدود ده نفر فرصت شغلی فراهم نماید.
گزارش: امیر علی بینام

ارسال نظرات