بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۰۸۷
معاون سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصادی دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی:
معاون سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصادی دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی در حاشیه مراسم گشایش دومین نمایشگاه آبادیران، برنامه‌های جهاد دانشگاهی در این نمایشگاه را تشریح کرد.
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار بازارکار، دکتر محمدصادق سبط الشیخ انصاری با اشاره به نقش نهاد‌هایی مثل جهاد دانشگاهی در محرومیت زدایی و نیز نقش آفرینی در نمایشگاه آبادیران اظهارکرد: دو دستگاه جهاد دانشگاهی و جهاد سازندگی از پیشقراولان عرصه محرومیت زدای و توسعه کشور بویژه در مناطق محروم هستند و نقش جهاد دانشگاهی در عرصه جنگ، سازندگی، درمان، سلول‌های بنیادی، آموزش و پژوهش، درمان ناباروری و حوزه‌های اشتغال و کارآفرینی و ... نقش مهم و اثرگذار است.
معاون سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصادی دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی با اشاره به حضور ۳۰۰ شرکت فناور، دانش بنیان و خلاق در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در این نمایشگاه حضور فعال دارد و بیش از ۴۰ طرح از ۳۰۰ طرح ارائه شده نز توسط بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی ارائه شده است.
الشیخ انصاری در ادامه به ویژگی‌های نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه درقالب ۵ بخش از جمله بخش مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستا، کشاورزی، دام‌پروری و شیلات، سلامت بهداشت و توان‌بخشی، اشتغال کوچک مقیاس و صنایع نرم و آموزشی برگزار می‌شود و جهاد دانشگاهی به عنوان یک مسأله‌محور تلاش می‌کند در حوزه آبادانی و پیشرفت فناورانه ارائه خدمت کند.
وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از پیشران‌های حوزه فناوری‌های نوین حضوری فعال درطرح ملی و نمایشگاه آبادیران دارد، افزود: درنمایشگاه آبادیران که از ۲۲ تا ۲۵ خرداد درمصلی تهران برگزار خواهد شد، کاوشکده رسانه برندینگ و بازارسازی مجتمع شهدای تحقیقاتی جهاد دانشگاهی و دفتر امور اقتصادی سازمان تجاری‌سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی و پارک‌های علم و فناوری این نهاد به ارایه آخرین دستاورد‌های خود در این عرصه پرداخته اند. تلاش ما این است که، شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند به عنوان یک بازیگرموثر در زمینه کاهش مشکلات در کشور خود را مطرح و اثرگذار باشند.
معاون سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصادی دانش‌بنیان جهاد دانشگاهی در گفتگوی اختصاصی در پایان یادآور شد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد پیشگام در محرومیت زدایی و آبادانی ایران از این نمایشگاه و نیز نمایشگاه‌های آتی نقش محوری و سیاستگذار در ارائه دستاورد‌ها و حل مشکلات مناطق محروم خواهد داشت و تلاش می‌کند در این زمینه با همه دستگاه‌های علمی و اجرایی همکاری نماید.

وی از رسانه های ایسنا، ایکنا، بازارکار و سیناپرس به عنوان رسانه های موثر جهاد دانشگاهی در عرصه محرومیت زدایی در کشور یاد کرد که به آبادانی کشور کمک شایانی داشته اند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر
نظرسنجی
مهمترین برنامه دولت چهاردهم درحوزه کارآفرینی واشتغال چه باید باشد؟

آگهی استخدام

مطالب بیشتر