ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۰۹۰
معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر عامل کشور از جذب ۴۵ دانشجو در سه رشته دانشکده پدافند غیرعامل در گیلان خبر داد و گفت: دانشجویان این دانشکده با برگزاری آزمون اختصاصی برای مهرماه امسال جذب می شوند.
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸

به گزارش بازارکار، رضا کلهر امروز در دیدار با استاندار گیلان با بیان اینکه موضوع توجه به پدافند غیر عامل مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: دفاع باید در هر ۲ بخش عامل و غیر عامل تقویت شود و خوشبختانه در حوزه دفاع عامل کشور در بهترین شرایط بازدارندگی بوده و در دفاع غیرعامل نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به حملات متعدد در حوزه پدافند غیر عامل در کشور و هوشیاری اثربخش متخصصان داخلی گفت: بعد از دفاع مقدس، کشور در حوزه غیرعامل با تهدیدات متعددی مواجه شده است که نمونه بارز آن حملات متعدد سایبری بوده است که تمامی آنان با تلاش متخصصین حوزه پدافند غیرعامل خنثی شده است و دشمنان همانند همیشه ناکام ماندند.

معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر عامل کشور نقش آموزش در توسعه پدافند غیر عامل را بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: گیلان یکی از استان‌های زیربنایی در حوزه آموزش پدافند غیر عامل است که دیگر استان‌ها باید از تجربه و تخصص گیلان در برگزاری دوره‌های آموزشی نهایت بهره را ببرند زیرا کارها در این استان به‌صورت هدفمند، دقیق و با کارشناسی پیش رفت.

وی از جذب ۴۵ دانشجو در سه رشته دانشکده پدافند غیرعامل در گیلان خبر داد و گفت: دانشجویان این دانشکده با مجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای نخستین بار با برگزاری آزمون اختصاصی برای مهرماه امسال جذب می شوند.

ارسال نظرات