بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۰۹۱
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران همزمان با آغاز هفته جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در دولت مردمی سیزدهم شاهد رشد چشمگیر در کشاورزی مازندارن بودیم، از افتتاح ۵۳ پروژه با اعتبار ۶۷۹۴ میلیارد ریال طی این هفته خبر داد و گفت: این طرح‌ها منجر به اشتغالزایی ۸۱۳ نفر خواهد شد.
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱

به گزارش ایسنا: همزمان با آغاز هفته جهاد کشاورزی، صبح امروز با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان، معاونین ، مدیران و کارکنان این سازمان، گلزار شهدای مرکز استان غبارروبی و عطرافشانی شد، در ادامه مسئولان و کارکنان جهاد کشاورزی با حضور در منزل شهیدِ جهادگر نورالله معافی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی و جهاد کشاورزی، اظهار کرد: در هفته جهاد کشاورزی امسال ۵۳ پروژه با اعتبار ۶۷۹۴ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که منجر به اشتغالزایی ۸۱۳ نفر خواهد شد.

بابک مومنی افزود: از این میزان اعتبار ۱۸۱ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ۶۰۷۵ میلیارد ریال سهم آورده توسط بخش خصوصی و ۲۰۲ میلیارد ریال نیز سهم اعتبارات ملی و اعتبارات استانی ۳۳۴ میلیارد ریال است.

وی درباره طرح‌های این هفته گفت: ۴۲ پروژه مربوط به بخش آب و خاک، ۴ پروژه مربوط به بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی، ۳ پروژه برای باغبانی و گلخانه، یک پروژه برای تولیدات دامی و طیور، یک پروژه مربوط به بخش عشایر، یک پروژه مربوط به بخش منابع طبیعی و یک پروژه نیز برای بخش تحقیقات و ترویج کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه این پروژه‌ها ۳۲۳ فرصت شغلی بصورت مستقیم و ۴۹۰ فرصت شغلی بصورت غیرمستقیم ایجاد می‌کند، با اشاره به دستاوردها و اقدامات موثر دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی گفت: در این دولت میزان تولیدات کشاورزی در استان در مقایسه با دولت قبل از آن رشد افزایشی داشته است.

ارسال نظرات