بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۱۱۲
مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز خبر داد:
مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز، به خدمات ارزنده دولت سیزدهم در زمینه توزیع برق اشاره کرد و گفت: در این دولت ۶ هزار و ۹۹۰ پروژه با اعتبار ۹ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو اجرا شد.
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱

اجرای حدود هفت هزار پروژه توزیع برق تبریز در دولت سیزدهم

به گزارش بازار کار، اکبر فرج نیا، مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز، روز سه شنبه 23 خردادماه، در سلسله نشست‌های تبیین خدمات دولت در آذربایجان شرقی با عنوان «رسم خدمت» به خدمات ارزنده دولت سیزدهم در زمینه توزیع برق اشاره کرد و گفت: در این دولت ۶ هزار و ۹۹۰ پروژه با اعتبار ۹ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو اجرا شد.

وی اظهار کرد: از مجموع پروژه های اجرا شده پنج هزار و ۶۶۲ پروژه با اعتبار هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال مربوط به شهرستان تبریز و ۶۹۹ پروژه با اعتبار ۸۱۷ میلیارد ریال مربوط به شهرستان اسکو و ۶۲۹ پروژه با اعتیار ۸۱۴ میلیارد ریال مربوط به شهرستان آذرشهر است.

فرج نیا، با اشاره به مساحت چهار هزار و ۷۷۰ کیلومترمربعی مناطق تحت پوشش برق تبریز افزود: این شرکت یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۱۸ مشترک خانگی، صنعتی، کشاورزی و عمومی در ۳ شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز، گفت: در دولت سیزدهم و به رغم مشکل برق در تابستان، ۵۸۴ واحد صنعتی و ۲۳۴ مشترک کشاورزی به شبکه برق تبریز پیوستند.

وی به برنامه این شرکت در مقابله با استخراج غیرقانونی رمز ارز در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از ۱۱ هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در مناطق تحت پوشش برق تبریز کشف و ضبط شده است.

وی بیان کرد: همچنین نزدیک ۳۰ هزار و ۲۱۲ انشعاب غیرمجاز در مناطق تحت پوشش برق تبریز شناسایی و جمع آوری شده است.

فرج نیا تعویض شبکه های مسی فرسوده با کابل خودنگهدار را از برنامه های اولویت دار شرکت اعلام کرد و گفت: سه هزار کیلومتر شبکه مسی فرسوده و ضعیف در برق تبریز وجود دارد که برای تعویض ۵۰ درصد این میزان در سالجاری برنامه ریزی کرده ایم و تاکنون ۱۰۰ کیلومتر جایگزین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز، به طرح مشترک این شرکت با شهرداری تبریز برای ایجاد ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در تبریز اشاره کرد و افزود: جایابی این طرح آغاز شده و به زودی این طرح وارد فاز عملیاتی می شود.

ارسال نظرات