بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۱۲۴
مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی کردستان،
مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی کردستان، از ارزیابی شایستگی تخصصی و عمومی ۱۲۴ نفر داوطلب واجد شرایط استخدام جهت پذیرش نهایی ۵۷ نفر جدیدالاستخدام در دانشگاه خبر داد.
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

دکتر محمد تمیمی، اظهار کرد: ارزیابی شایستگی تخصصی و عمومی ۱۲۴ نفر داوطلب واجد شرایط جهت پذیرش نهایی۵۷ نفر از محل مانده مجوز آزمون پیمانی اسفند ۹۹، پس از برگزاری آزمون در ۱۵ دی ماه سال گذشته از تاریخ ۱۹ خردادماه جاری با هماهنگی با وزارت متبوع در محل سالن شهید رستم پور دانشکده پزشکی شروع شد.

وی بیان کرد: روزانه ۱۵ داوطلب توسط سه پنل ارزیابی کننده تخصصی و یک پنل عمومی ارزیابی می شوند.
مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، با اشاره به اینکه، در این ارزیابی بیش از ۵۰ نفر از همکاران معاونت های درمان، بهداشتی، تحقیقات و فناوری و آموزش و مدیریت های منابع انسانی، توسعه سازمان و تحول اداری، گزینش، حراست، بازرسی و پشتیبانی دانشگاه همکاری دارند، افزود: ضمن قدردانی از همه این عزیزان، تمام تلاش ما برای ایجاد عدالت و شایسته گزینی به نحو احسنت است.
دکتر تمیمی خاطرنشان کرد: رشته های کارشناس هوشبری، اتاق عمل، پرستاری، ماما، آزمایشگاه، تغذیه، فناوری اطلاعات سلامت و پیشگیری و مبارزه با بیماری ها داوطلب استخدامی داشته و ان شاءالله نیروهای مورد نیاز از این بین جذب می شوند.

برچسب ها:

ارسال نظرات