بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۱۳۸
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: طی ۲ سال اخیر شش هزار سرباز وظیفه در استات آموزش‌های مهارتی را فراگرفته اند.
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸

سیدعلی علوی در نشست قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه این استان که با حضور فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با همکاری یگان‌های نظامی و انتظامی این استان توانسته طی دوسال اخیر، ۶ هزار نفر از سربازان وظیفه را زیرپوشش آموزش‌های مهارتی قرار دهد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان افزود: این تعداد  سرباز در قالب ۳۵۲ دوره آموزشی و در ۵۶ کارگاه آموزشی در سطح استان کردستان از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شده‌اند. 
وی عنوان کرد: آموزش سربازان زندان، برگزاری دوره آموزشی با استفاده از ظرفیت سربازان وظیفه، برگزاری دوره کارآفرینی و روش‌های کسب و کار برای سربازان، برگزاری دوره‌های روش‌های نوین تدریس و صدور آی‌دی کارت مربیگری برای سربازان را از جمله اقدامات شاخص اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در این زیمنه است. 
علوی اذعان کرد: همگام‌سازی آموزش‌های مهارتی با تحصیلات و مهارت‌های تجربی سربازان و درج سطح و نوع مهارت کارکنان وظیفه در کارت پایان خدمت و همچنین عدم استفاه از سربازان در مشاغل و فعالیت‌های غیر مرتبط با مهارتی که آموزش دیده‌ا‌ند مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها:

ارسال نظرات