بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۱۳۹
سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه بیشتر مشکلات مربوط به بازار، ناشی از کمبود کالاست، افزود: تامین کافی و وفور کالا بهترین شیوه نظارت و تنظیم بازار است که خوشبختانه مشکلی از این لحاظ در استان نداریم و انبارهای کالاهای اساسی استان وضعیت خوبی دارند.
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

انبارهای کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی وضعیت خوبی دارند

به گزارش بازار کار، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، روز چهارشنبه23 خردادماه، در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با بیان اینکه بیشتر مشکلات مربوط به بازار، ناشی از کمبود کالاست، افزود: تامین کافی و وفور کالا بهترین شیوه نظارت و تنظیم بازار است که خوشبختانه مشکلی از این لحاظ در استان نداریم و انبارهای کالاهای اساسی استان وضعیت خوبی دارند. 

وی اظهار کرد: از ابتدای دولت شهید آیت‌الله رئیسی تمرکز جدی بر تامین کالاهای اساسی و تکمیل ذخایر انبارها صورت گرفت و تاکنون مساله خاصی در این مورد وجود نداشته است .

محمدی، با اشاره در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، بازگشت حجاج بیت‌الله الحرام و آغاز سفرهای تابستانی، از فرمانداران استان خواست تا در حوزه نظارت و بازرسی بازار و تامین کالاهای اساسی به‌ویژه درخصوص مساله نان تمهیدات جدی پیش‌بینی کنند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار یک ستاد حاکمیتی است، افزود: نگاه بیرونی به عملکرد این ستاد نشان می‌دهد که بازرسی‌ها و نظارت‌ها، تاثیر مورد انتظار را نداشته و این نظارت‌ها به صورت هوشمند و هدفمند انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: لازم است یک بررسی و بازنگری جدی و آسیب‌شناسی در این زمینه انجام شود تا ستاد تنظیم بازار بتواند به ماموریت‌های خود به طور شایسته عمل کند.

وی افزود: اتاق اصناف هم باید با همکاری بسیج اصناف در حوزه نظارت جدی‌تر ورود کرده و وظیفه حاکمیتی خود را به صورت کامل انجام دهد.

محمدی همچنین با تاکید بر اینکه تمام مدیران کل استان باید ستاد تنظیم بازار را جدی بگیرند، گفت: حضور شخص مدیران دستگاه‌ها در جلسات ستاد تنظیم بازار الزامی است.

ارسال نظرات