بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۱۸۲
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری مرکزی
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری مرکزی گفت: ۲۸۲ نفر در چارچوب قانون کار و در قالب قرارداد کارمعین در دهیاری‌های استان مرکزی استخدام می‌شوند. مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری مرکزی گفت: ۲۸۲ نفر در چارچوب قانون کار و در قالب قرارداد کارمعین در دهیاری‌های استان مرکزی استخدام می‌شوند.
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱

به گزارش بازارکار از مرکزی ، «حمیدپاکپور» روز پنجشنبه در این خصوص افزود: تعدادی از دهیاری‌های استان بر اساس مجوز صادره توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اجازه جذب نیروی انسانی مورد نیاز را دارند.
وی ادامه داد: نیاز دهیاری‌های استان بر اساس ارزیابی انجام شده ۲۸۲ نفر است که این تعداد با رعایت اصل شایستگی و برابری فرصت‌ها از طریق برگزاری آزمون جذب می‌شوند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری مرکزی در خصوص عناوین شغلی مورد نظر تصریح کرد: کارشناس حقوقی و امور قراردادها، کارشناس امور اداری و فناوری اطلاعات، مسئول امور مالی، کارشناس اقتصادی و سرمایه‌گذاری، مسئول فنی، عمرانی و خدمات روستایی، کارشناس خدمات روستایی، کارگر خدماتی، راننده ماشین‌آلات خدماتی و عمرانی، آتش نشان، راننده آتش نشان عناوین شغلی مورد نیاز هستند.
پاکپور خاطر نشان کرد: آزمون مذکور روز جمعه ۱۲ مردادماه سال جاری توسط دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار می‌شود.
وی افزود: متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۲۷ خردادماه تا پنج تیرماه با مراجعه به وبسایت دانشگاه به آدرس دانشگاه پیام نور استان مرکزی نسبت به مطالعه دفترچه راهنما و انجام مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

ارسال نظرات