بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۱۸۳
رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی ۵۰۰ نخبه و استعداد برتر در این استان خبر داد.
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴

حمدالله اکوانی روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ در جام رسانه ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران گفت: بنیاد نخبگان دارای برنامه‌هایی برای اقشار مختلف دانشگاهی، مخترعین، دانشجویان و دانش آموزان است.
وی اظهار کرد: در سال‌های گذشته حدود ۵۰۰ نخبه و مستعد برتر استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و مورد حمایت قرار گرفتند. برای حمایت از نخبگان استان طراح‌هایی داریم.
رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی استان خاطرنشان کرد: در فراخوان اول و دوم ۲۵ نفر از نخبگان استان مراحل استخدام آنها انجام شده و یا در حال انجام است، در فراخوان سوم ۲۳ نفر از نخبگان استان تا پایان امسال در دستگاه‌های اجرایی استخدام و به کارگیری می‌شوند و در فراخوان چهارم تیر ماه اعلام می‌شود میز ۳۵ نفر از نخبگان استان استخدام خواهند شد. 
اکوانیان با اشاره به طرح شهید احمدی روشن تصریح کرد: تعداد ۱۳ طرح با حضور ۱۳ نفر از اساتید دانشگاه یاسوج و علوم پزشکی و مشارکت ۹۰ دانشجو اجرا خواهد شد که هر کدام از نخبگان شرکت کننده در این طرح بین ۳ تا ۵ میلیون تومان حمایت مالی دریافت می‌کنند. 
وی ادامه داد: سه هیئت اندیشه ورز نخبگانی در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است. 
رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در راستای تقویت مشارکت نخبگانی مسئله محور اقدامات ارزشمندی انجام شده و گام‌هایی برداشته شده است.
اکوانیان با اشاره به طرح کاظمی آشتیانی تاکید کرد: در راستای این طرح در دو سال اخیر ۶ نفر از استاد یاران جوان استان را حمایت کرده‌ایم.
وی اظهار کرد: در سال گذشته ۲۵ بازدید علمی صنعتی و فرهنگی برای نخبگان استان برگزار کرده‌ایم. 
به گزارش ایسنا، رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرای برنامه‌ها در بین استان‌های برتر قرار گرفت.

ارسال نظرات