بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۱۹۷
مدیر کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی در بازدید از نمایشگاه آبادیران:
سرپرست اداره کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی در بازدید از دومین نمایشگاه آبادیران گفت: جهاد دانشگاهی از کسب و کار‌های خرد و خانگی و اشتغال دانش آموختگان در قالب مشاوره‌های تخصصی و راه اندازی کسب و کار حمایت می‌کند.
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار بازارکار، دکتر مجتبی ابراهیمی سرپرست اداره کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی در این بازدید از نمایشگاه آبادیران و در یک گفتگوی رادیویی با اشاره به تجربیات جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف بویژه حوزه مشاغل خرد و خانگی اعلام کرد: در این حوزه جهاد دانشگاهی تجارب خوبی دارد و طرح ملی توسعه مشاغل خانگی را نیز با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پایان برده است. از این رو جهاد دانشگاهی طرح‌های دیگری را در این زمینه‌ها در دست انجام دارد که جزئیات آن در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
وی با اشاره به شعار سال که سال جهش تولید با مشارکت مردم است تصریح کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد مردمی و واسطه‌ای است و تلاش می‌کند از همه ظرفیت‌های دانش بنیانی و نوآورانه و فناورانه خود برای محرومیت زدایی و آبادانی کشور استفاده کند.
ابراهیمی در نمایشگاه آبادیران در مصلی تهران خاطر نشان کرد: مقوله اشتغال به فرمایش رهبر معظم انقلاب یک وظیفه همگانی است و همه دستگاه‌ها باید به این موضوع حساس باشند. جهاد دانشگاهی نیز از همه ظرفیت علمی، تخصصی و کارشناسی خود در این زمینه استفاده می‌کند.
سرپرست اداره کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی با اشاره به همکاری‌های خوب این نهاد با دستگاه‌های مختلف در سال جاری گفت: همکاری خوبی از سوی جهاد دانشگاهی و وزارت اقتصاد و دارایی آغاز شده و در قالب این همکاری طرح‌های خوبی در حوزه کارآفرینی و اشتغال در دست انجام است.
وی یکی از رویکرد‌های جهاد دانشگاهی در حوزه اشتغال و کارآفرینی را اشتغال دانش آموختگان و حمایت از اشتغال این قشر عنوان کرد.
سرپرست اداره کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی دومین نمایشگاه آبادیران را بستری ارزشمند برای تعامل و همکاری و استفاده از نوآوری و فناوری برای محرومیت زدایی کشورمان دانست.
وی در پایان پایگاه خبری بازارکار، هفته نامه بازارکار و جابیران جهاد دانشگاهی را حامی واقعی کسب و کار‌ها بویژه نمایشگاه آبادیران عنوان کرد.

خبرنگار: امیرطاها بینام

ارسال نظرات