بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۱۹۹
از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش
معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج آزمون کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت‌بدنی و سلامت و مشاور تخصصی خبر داد.
جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

به گزارش بازارکار، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین پورثانی ، با بیان اینکه نتایج آزمون کیفیت‌بخشی امروز اعلام شد، گفت: ۴۰۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند، ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت‌بدنی و سلامت و مشاور تخصصی در نهایت پذیرفته می شوند اما سه برابر ظرفیت برای ارزیابی و مصاحبه معرفی شدند.
ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد و اکنون بعد از یک ماه نتایج آن اعلام شد.
طی این آزمون بیش از ۱۹ هزار مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند، طبق قانون این افراد باید امتیازاتی بدست بیاورند تا مشمول رتبه‌بندی شوند اما تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

اعلام نتایج آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش

نتایج آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، عصر جمعه ۲۵خرداد اعلام شد.
اعلام نتایج آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش
 

به گزارش بازارکار، نتایج آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، عصر امروز جمعه ۲۵خرداد در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی (https://hrtc.ir) منتشر می شود. 

داوطلبان برای اطلاع از نتایج این آزمون می توانند با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی خود در سایت مرکز آزمون نتایج را مشاهده کنند.

گفتنی است، آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 با حضور بیش از 406 هزار داوطلب به صورت همزمان در 31 استان و 154 شهر، 802 حوزه و 1077 زیرحوزه در سراسر کشور توسط جهاددانشگاهی برگزار شد. 

 پیش از این معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی با اشاره به فرآیند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی گفت: در واقع جهاددانشگاهی آزمون کتبی را برگزار می‌کند و مابقی مراحل مصاحبه، گزینش و اعمال امتیازات پیش بینی شده بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.

دکتر محمد محسن غفوریان با بیان اینکه مرکز آزمون جهاددانشگاهی بر اساس سفارش و درخواست دستگاه متقاضی، فرآیند آزمون استخدامی را طراحی و اجرا می‌کند گفت: در  آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش نیز که صبح امروز جمعه اردیبهشت ماه با حضور بیش از 406 هزار داوطلب به صورت همزمان در 31 استان و 154 شهر، 802 حوزه و 1077 زیرحوزه در سراسر کشور برگزار شد نیز، اسامی چند برابر ظرفیت آزمون کتبی از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

وی افزود: در ادامه وزارت آموزش و پرورش علاوه بر امتیازاتی که افراد در آزمون کسب می‌کنند، فرآیندهایی را برای گزینش و ارزیابی نیروها دارد که پس از انجام مراحل ذکر شده نتیجه نهایی به مرکز آزمون اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

دکتر غفوریان با اشاره به اینکه در واقع جهاددانشگاهی فقط بخشی از فرآیند آزمون را برگزار می‌کند و مابقی از طریق دستگاه متقاضی، که در این آزمون  وزارت آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش نیز در تلاشند تا برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که پذیرفته شدگان قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در مهر ماه معرفی و مشغول به کار شوند.

  داوطلبان برای مشاهده نتیجه آزمون کتبی می‌توانند با کد ملی و کد‌ رهگیری از طریق لینک زیر اقدام کنند.

لینک مشاهده نتیجه آزمون کتبی: https://medu.hrtc.ir/hrt/profile

 

htt

ارسال نظرات