بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۲۰۶
توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی سمنان انجام شد؛
رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری آزمون سراسری استخدامی طرح شهید زین الدین(مرحله دوم) توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی سمنان در این استان خبر داد.
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۷

علی منصفی راد گفت: این آزمون با هدف تأمین نیروی انسانی سه دستگاه اجرایی استان سمنان امروز 25 خرداد ماه با شرکت 466 داوطلب از سراسر استان توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار شد.

وی افزود: طرح شهید زین الدین با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی و به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاههای اجرایی استانها اجرایی می شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه این آزمون در استان سمنان در یک حوزه امتحانی سمنان برگزار شد، افزود:  در این آزمون 208 داوطلب زن و 258 داوطلب مرد به رقابت پرداختند.

منصفی راد سهمیه جذب استان سمنان در این آزمون را نیز 48 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد، 18 نفر از پذیرفته شدگان نهایی در جهادکشاورزی استان، 19 نفر در صنعت، معدن و تجارت استان و 11 نفر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان جذب کار خواهند شد.

وی ادامه داد: فرایند ثبت نام شامل اطلاعیه، ثبت نام و... از حدود 3 ماه گذشته از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir انجام شد و نتیجه آزمون نیز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می شود.

ارسال نظرات