بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۲۰۷
رییس سازمان جهاد کشاورزی سمنان، گفت: افتتاح ۱۸۵ طرح عمرانی و اقتصادی در هفته جهاد کشاورزی (بیست‌ویکم تا بیست‌وهفتم خرداد ۱۴۰۳) برای ۲ هزار و ۱۶۹ به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی به همراه دارد.
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۳

محمدرضا قاسمی روز جمعه افزود: افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی در بخش کشاورزی سمنان زمینه‌ساز اشتغالزایی برای یک‌ هزار و ۳۹ نفر به‌صورت مستقیم و یک‌ هزار و ۱۳۰ نفر به صورت غیرمستقیم شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سمنان اضافه کرد: میامی با ۷۰ طرح بیشترین سهم از مجموع طرح‌های افتتاحی بخش کشاورزی این استان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی دارد.

قاسمی ادامه داد: برای افتتاح ۱۸۵ طرح عمرانی و اقتصادی در بخش کشاورزی سمنان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی بیش از ۲ هزار و ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری شد که از این تعداد ۱۷۲ طرح در بخش عمرانی و ۱۳ طرح در بخش اقتصادی است.

به گفته وی، طرح‌های افتتاحی هفته جهاد کشاورزی در سمنان در حوزه‌های مختلف از جمله تولیدات گیاهی، تولیدات دامی، آب‌وخاک و منابع طبیعی و امور عشایری است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سمنان ابراز کرد: توسعه سامانه‌های نوین آبیاری، بهسازی و مرمت چاه و انتقال آب، ساخت مزارع، گلخانه، پرورش دام، طیور و شیلات، صنایع کشاورزی و احداث بند خاکی از جمله طرح‌های افتتاح شده است.

ارسال نظرات