بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۲۲۷
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی:
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: در سه سال گذشته چهار هزار و ۷۸۷ عنوان طرح اشتغال پایدار در مناطق روستایی این استان در قالب طرح های مصوب تسهیلات حمایت از توسعه اجرا شد.
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸

چهار هزار و ۷۸۷ طرح اشتغال پایدار در مناطق روستایی آذربایجان‌شرقی اجرا شد

به گزارش بازار کار به نقل از ایرنا، محمد اسکندری، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی، گفت: در سه سال گذشته چهار هزار و ۷۸۷ عنوان طرح اشتغال پایدار در مناطق روستایی این استان در قالب طرح های مصوب تسهیلات حمایت از توسعه اجرا شد. 

وی میزان تسهیلات پرداختی برای طرح های یاد شده را ۶ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: این تعداد طرح بیشتر در مناطق کم برخوردار آذربایجان شرقی اجرا شده که میزان اشتغالزایی آنها ۹ هزار و ۸۲۸ نفر است.

اسکندری، اظهار کرد: علاوه بر طرح های فوق، در قالب تسهیلات قرض الحسنه روستایی و از محل جز سه بند"و" تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نیز حدود ۳۰۷ میلیارد ریال برای متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی، تسهیلات اعطایی مربوط به تفاهم نامه منعقده بین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور با پست بانک از محل طرح های درآمدزایی دهیاری های استان را از دیگر اقدامات مهم دولت در سه سال گذشته در حوزه محرومیت زدایی در مناطق روستایی بیان کرد که در این زمینه تعداد ۱۱۱ طرح تصویب و اجرایی شد.

وی ادامه داد: در این راستا تسهیلاتی به میزان ۲ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال پرداخت شد که میزان اشتغالزایی آنها ۲۴۰ نفر بود.

اسکندری، با اشاره به اینکه در قالب تسهیلات قرض الحسنه روستایی از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه سال گذشته نیز برای تعداد ۴۲۰ عنوان طرح اشتغالزایی در آذربایجان شرقی کمک های خوبی به روستائیان شده است، افزود: میزان این کمک ها ۶۵۰ میلیارد ریال است.

ارسال نظرات