بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۲۳۵
معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان خبر داد:
با ابلاغ اعتبار مشاغل خانگی در سال 1403 نخستین جلسه هماهنگی در خصوص روند اجرایی توزیع اعتبارات با حضور دستگاه های اجرایی مرتبط تشکیل شد.
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱

 معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در این جلسه گفت: ایجاد حدود 4هزار شغل از طریق مشاغل خانگی از جمله تعهدات استان دراشتغال زایی سال جاری است.

حسین مشتاقی با اشاره به اینکه تسهیلات مشاغل خانگی به دارندگان مجوزهای مشاغل خانگی مستقل و پشتیبان پرداخت خواهد شد، گفت: دستگاههای تخصصی و همکار مشاغل خانگی صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرهنگ و ارشاد و سازمان جهادکشاورزی می باشند که در سال جاری بخشی از اعتبار به دستگاه حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و نهاد تسهیل گر بسیج سازندگی نیز اختصاص یافته است.

وی اولویت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری را در طرح های پشتیبان دانست و گفت: طرح های پشتیبان مشاغل خانگی به لحاظ پایداری شغل، فارغ التحصیلان و روستائیان می باشد که می توانند با دریافت این تسهیلات کسب و کار خانگی را راه اندازی و از این طریق اعضاء خانواده را در فعالیت های اقتصادی خرد و کوچک مشارکت داده و هرخانه را تبدیل به یک کارگاه اشتغال زا نمایند.

 

ارسال نظرات