بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۲۵۲
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از رشد ۴۳.۵ درصدی ایجاد اشتغال برای مددجویان بهزیستی استان در دولت سیزدهم خبرداد.
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

به گزارش بازار کار،  پروین محمدپوری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در بهزیستی استان افزود: طی استقرار دولت سیزدهم برای ۲۵۳۷ از مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان شغل ایجاده شده است.

وی ادامه داد: در این باز زمانی، ۳۳۰.۴ میلیارد تومان در حوزه اشتغال اعتبار جذب شده که شاهد رشد ۴۷۳ درصدی هستیم.

محمدپوری میزان جلب و جذب مشارکتهای مردمی را در دولت سیزدهم، ۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد و با اشاره به رشد ۱۶۸۵ درصدی این حوزه افزود: در بازه زمانی مذکور، ۳۷۷۱ نفر معتاد متجاهر در استان ساماندهی و درمان شده که در این حوزه نیز رشدی ۷۸۱ درصدی را داریم.

مدیرکل بهزیستی استان تعداد خانوارهای دریافت کننده مستمری از بهزیستی استان در دولت سیزدهم را ۶۵ هزار و ۳۹ خانوار اعلام کرد و گفت: با تلاشهای دولت سیزدهم در ارائه خدمات به مددجویان، تعداد پشت نوبتی دریافت کننده مستمری بهزیستی استان از ۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر به ۱۲۸۴ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه افراد دارای ضایعه نخاعی دریافت کننده حق پرستاری در این بازه زمانی، ۲۰۹۷ نفر و تعداد معلولان دریافت کننده این حق ۵۶۱۲ نفر است، تصریح کرد: در دولت سیزدهم از ۳۶۶۹ خانواده دارای فرزند چندقلو حمایت شده است.

محمدپوری ادامه داد: طی دولت سیزدهم ۳۶۶۹ نفر از کودکان به فرزندخواندگی واگذار شده اند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طی دولت سیزدهم، ۲۱ هزار میلیون تومان به مددجویان مراجعه کننده به میز خدمت استان پرداخت شده است، اظهار کرد: در این بازه زمانی مبلغ ۱۰۲.۸ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض به مددجویان در تامین مسکن مددجویی پرداخت شده است.

وی از رشد ۲۳۰ درصدی جذب اعتبارات عمرانی به مبلغ ۳۶۷ هزار و ۱۰۴ میلیون ریال طی دولت سیزدهم در استان خبرداد و گفت: دولت سیزدهم با هدف حمایت از مددجویان خدمات ارزنده ای را ارائه کرده است.

ارسال نظرات