بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۲۸۱
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: نیروهای جدید در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر استخدام می‌شوند. به گزارش خبرنگار مهر، اصغر جعفری عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دوم آزمون استخدامی «طرح شهید زین‌الدین» به منظور استخدام ۶۷ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷

وی با بیان اینکه این آزمون از افتخارات دولت شهید آیت‌الله رئیسی است که بنای آن در دولت سیزدهم گذاشته شد افزود: با مراحلی که در سطح ملی و استانی طی شده روز گذشته این آزمون به همت جهاد دانشگاهی در بوشهر برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر تصریح کرد: در این آزمون ۴۱۳ نفر شامل ۱۶۳ نفر از بانوان و ۲۵۰ نفر از آقایان شرکت کردند.
جعفری ادامه داد: هشت دستگاه اجرایی در استان شامل صمت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، محیط زیست، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و صنایع دستی، شیلات و منابع طبیعی و آبخیزداری جزو دستگاه‌هایی هستند که در این آزمون دارای سهمیه هستند.
وی با بیان اینکه این تعداد شرکت‌کننده برای ۶۷ جایگاه سازمانی در استان رقابت می‌کنند، افزود: نتایج آزمون چند برابر ظرفیت اعلام خواهد شد تا بعد از آن وارد مراحل مصاحبه برای جذب و استخدام شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر عنوان کرد: یکی از مراحل مصاحبه این افراد در کانون ارزیابی شایستگی‌های مدیران جهاد دانشگاهی دنبال می‌شود.

برچسب ها:

ارسال نظرات