بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۳۱۹
استاندار آذربایجان غربی در صد و هجدهمین یکشنبه های حمایت از تولید، ضمن بازدید ازدو واحد تولیدی –صنعتی از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه های تولیدی شد.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴

به گزارش بازارکار، استاندار آذربایجان غربی امروز در صد و هجدهمین یکشنبه های حمایت از تولید، ضمن بازدید ازیک شرکت تولید محصولات صنعتی و لبنیاتی  از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه های تولیدی شد.
عمده مشکلات این مجموعه های تولیدی در حوزه هایی چون همکاری با شرکت شهرکهای صنعتی، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل راه و شهرسازی و شرکت آب منطقه ای و تامین سرمایه ثابت و در گردش از طریق بانک های عامل می باشد که استاندار آذربایجان‌غربی دستورات لازم جهت حل این مشکلات را صادر کرد.
شرکت نخست یکی  از واحدهای احیا شده است که با حمایت‌های انجام شده در دولت سیزدهم به چرخه تولید برگشته است‌.

استاندار آذربایجان‌غربی: ۱۴ طرح برای روان‌سازی ترافیک ارومیه تعریف شده است

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: روان سازی و مدیریت هوشمند ترافیک شهر ارومیه مطالبه امروز مردم ارومیه است که با مطالعه دقیق آن، امروز شاهد اجرای فاز به فاز طرح‌های مختلف در راستای رفع مشکل ترافیک در این شهر هستیم و ۱۴ طرح در این زمینه تعریف شده است.

محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه همچنین در آیین بهره‌برداری از زیرگذر شهدای خدمت در ارومیه افزود: برای به بهره‌برداری رسیدن این زیرگذر، تمامی دستگاه‌های مسوول به صورت شبانه روز در تلاش بودند تا موانع ساخت این پروژه تبدیل به چالش شهری نشود بنابراین قدردان مدیریت شهری و مجموعه شورای شهر در جهت تسهیل و روان سازی ترافیک شهری در ارومیه هستیم.

وی ادامه داد: با مدیریت هوشمند، مطالعات پروژه‌های مربوط به کریدورهای ترافیکی با هدف روان سازی ترافیک شهر انجام شده که امروز شاهد اجرا و عملیات فاز به فاز آن در این شهر هستیم.

وی با اشاره به اینکه روان سازی ترافیک شهر از مطالبات مهم و بحق مردم شهر ارومیه است، اضافه کرد: مطالعه بیش از ۱۴ طرح در این حوزه در قالب زیرگذر، روگذر، تقاطع غیرهمسطح در ارومیه انجام شده که امسال با برنامه ریزی‌های مدون شاهد بهره برداری ۵۰ درصد از این طرح‌ها که شامل هفت پروژه ترافیکی است، در ارومیه خواهیم بود.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهری ارومیه با همت مجموعه مدیریت شهری مورد بازبینی قرار گرفته تا به عنوان سند اصلی در خصوص تسهیل و مدیریت ترافیک شهری اجرا شود و این موضوع یکی از مسائل مهم در دولت سیزدهم است.

معتمدیان گفت: کمربندی سبز ارومیه نیز در دور این شهر یکی از مطالبات جدی مردم ارومیه است تا ضمن کاستن بار ترافیکی در این شهر، شاهد زیبایی بصری کمربندی نیز باشیم که مستلزم هم افزایی دستگاه‌ها اجرایی و خدمات رسان جهت عملیاتی شدن است.

وی افزود: پروژه بام ارومیه یکی از پروژه های رفاهی است که مقدمات قانونی این پروژه انجام شده و با تعیین مشاوران طرح، عملیات اجرایی این پروژه انجام می‌شود تا ارائه خدمات حداکثری به مردم که از اولویت‌های مورد توجه دولت است، عینیت یابد.

استاندار آذربایجان‌غربی: ۱۴ طرح برای روان‌سازی ترافیک ارومیه تعریف شده است

وی ادامه داد: این پروژه زیبایی خاصی به شهر ارومیه می‌بخشد و این شهر به چنین فضایی در زمینه رفاهی و گردشگری نیاز دارد که در محل مسیر پارک جنگی و امتداد آن اجرا خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به معضل تولید زباله و پسماند نیز گفت: روزانه ۲ هزار و ۱۰۰ تن زباله و پسماند در استان تولید می شود که لازم است ساماندهی و مدیریت این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، مسیر شورا به سمت امام علی (ع) در ارومیه یکی از مسیرهای پرتردد و واصل بین شرق و غرب شهر بود که با اجرای این زیرگذر بخش مهمی از ترافیک منطقه رفع خواهد شد.

زیرگذر شهدای خدمت ۳۴۲ متر طول و ۱۸ متر عرض دارد و مساحت عرشه آن به بیش از یک هزار و ۲۰۰ متر مربع می رسد.

برچسب ها:

ارسال نظرات