بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۳۲۷
با حضور دکتر غفوریان معاون کارآفرینی و آموزش جهاد دانشگاهی؛
برنامه‌ها و طرح‌های اداره کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی  جهاد دانشگاهی با حضور دکتر محسن غفوریان معاون کارآفرینی و آموزش جهاد دانشگاهی، دکتر مجتبی ابراهیمی مدیر کل و مدیران و کارشناسان این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرنگار بازارکار، در این جلسه که به مدت پنج ساعت به طول انجامید، برنامه‌ها و طرح‌های اداره کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی با حضور دکتر محسن غفوریان معاون کارآفرینی و آموزش جهاد دانشگاهی، دکتر مجتبی ابراهیمی مدیر کل و مدیران و کارشناسان این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر غفوریان در این جلسه با تبریک عید قربان و ضمن استقبال از این برنامه ها، بر اهمیت برنامه‌های اشتغال و کارآفرینی اشاره کرد و گفت: از عملیاتی شدن همه این طرح‌ها و برنامه‌ها در بخش‌های مختلف اداره کل کارآفرینی و اشتغال حمایت می‌کند و انتظار دارد این برنامه در راستای توسعه زیست بوم کارآفرینی و اشتغال کشور عملیاتی و اجرایی شود.
وی ضمن شنیدن جزئیات این برنامه‌ها و طرح‌ها تصریح کرد: جهاد دانشگاهی ظرفیت ها، توانمندی ها، فرصت‌ها و تجارب ارزشمندی دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای توسعه زیست بوم اشتغال و کارآفرینی بویژه در حوزه اشتغال دانش آموختگان، زنان و جوانان بهره برد.
معاون کارآفرینی و آموزش جهاد دانشگاهی با استقبال از همکاری خوب جهاد دانشگاهی با دستگاه‌های مختلف دولتی و غیر دولتی یادآور شد: در حال حاضر مدارک جهاد دانشگاهی برای اخذ تسهیلات و حمایت‌های بانکی مورد پذیرش نظام بانکی است و باید تلاش کنیم این گواهی نامه‌ها برای راه اندازی کسب و کار‌ها نیز تعمیم پیدا کند، چرا که آموزش‌ها و گواهی نامه‌های جهاد دانشگاهی از کیفیت لازم برای این منظور برخوردار است.
دکتر مجتبی ابراهیمی مدیر کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی نیز در این جلسه با تشکر از حسن نظر معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی و حضور پنج ساعته در این جلسه را یک گام امید بخش و ارزشمند برای حمایت از برنامه‌های اداره کل کارآفرینی و اشتغال توصیف کرد.
وی با تشکر از همه مدیران و کارشناسان اداره کل کارآفرینی و اشتغال جهاد دانشگاهی در تهیه و تدوین برنامه‌های این حوزه افزود: جهاد دانشگاهی شبکه کم نظیری را در ۳۱ استان کشور شکل داده و این شبکه می‌تواند به خوبی به توسعه ظرفیت‌های کارآفرینی و اشتغال در زیست بوم و اکوسیستم این حوزه کمک کند.
استفاده از ظرفیت‌های کارآفرینی و اشتغال واحد‌های سازمانی جهاد دانشگاهی سراسر کشور،اشتغال دانش آموختگان، توسعه مشاغل خرد و خانگی،  توسعه و تجهیز زیر ساخت‌های فنی و نرم افزاری در این حوزه، ایجاد ساختار‌های لازم در واحد‌های سراسر کشور، تربیت نیروی انسانی مورد نیاز در بخش‌های مختلف، توسعه پایگاه خبری بازارکار به ۲۰ استان کشور، راه اندازی سامانه جدید جابیران، توسعه برنامه‌های کارآفرینی برای کودکان و نوجوانان و ... برخی از برنامه‌های ارائه شده در این جلسه بود.
گفتنی است در این جلسه همه مدیران و کارشناسان به ارائه نظرات و جزئیات برنامه‌ها و طرح‌های خود پرداختند.

ارسال نظرات