بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۳۶۳
مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی گفت: ۶۲۷ میلیارد ریال معادل ۳۰ درصد از تسهیلات اشتغالزای این صندوق در سال مالی جاری (از مهر ۱۴۰۲ تا پایان شهریور ۱۴۰۳) به جوانان اختصاص یافت.
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

هادی رضازاده در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی در این مدت؛ ۸۱۰ طرح به مبلغ بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال را حمایت کرد و ۲۲۹ طرح از این تعداد سهم جوانان است.

به گفته وی؛ ۳۴۸ نفر از جوانان جویای کار استان با اجرای این طرح‌های خرد و کوچک صاحب شغل شدند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی تصریح کرد: ۳۰ درصد از تسهیلات پرداختی به حوزه جوانان، ۴۸ درصد به بانوان و ۵۲ درصد تسهیلات به دیگر متقاضیان پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: اشتغال آفرینی و حمایت از چرخه تولید به دست جوانان با استفاده از منابع بومی در مناطق کم برخوردار از اقدامات موثر صندوق کارآفرینی امید در استان مرزی خراسان شمالی است.

رضازاده گفت: صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی برای اشتغالزایی با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان تفاهم نامه امضا کرده است و در این راستا به متقاضیان برای ایجاد کسب و کار‌های خرد و کوچک تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه ۹۸ درصد طرح‌هایی این صندوق فعال هستند افزود: تنها حدود ۲ درصد طرح‌ها دچار انحراف شده اند که بازپرداخت تسهیلات پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی ۲۷ درصد را جوانان تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات