بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۴۴۹
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵

به گزارش بازار کار از روابط عمومی جهاد دانشگاهی البرز، دکتر کاوه حدادپور گفت: برای برگزاری این آزمون از حدود هشت ماه پیش با حمایتها و رهنمودهای جناب آقای دکتر عبداللهی استاندار محترم، با برگزاری ۲۸ جلسه تخصصی و فنی در استانداری البرز در راستای تعیین و احراز پست‌های اختصاصی متناسب با دستگاه‌های اولویت دار استان و همچنین جذب اعتبارات مربوطه، اقدامات لازم جهت بستر سازی و برخورداری استان از این ظرفیت مهم انجام گردید .

وی ادامه داد: این آزمون که به منظور جذب و استخدام نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان و با محوریت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز هدایت گردیده است، با عنوان طرح شهید والامقام  زین الدین در استان البرز برگزار شد.

حدادپور گفت: این آزمون با ۹۰ سهمیه استخدامی به منظور جذب نیروی جوان؛ تحصیل کرده، انقلابی، تحول خواه و نخبه برای تکمیل کادر اداری و تقویت بدنه کارشناسی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار گردید .

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز تصریح کرد:  در این آزمون تعداد ۴۱۳ نفر ثبت نامی داشته‌ایم که به صورت پنج برابر ظرفیت اعلام شده انجام و از این افراد با انجام مصاحبه‌های تخصصی و شرکت در جلسات کانون ارزیابی، نفرات با امتیاز بالاتر انتخاب و در محل های تعیین شده به کارگیری خواهند شد.

گفتنی است این آزمون در استان البرز همزمان با سراسر کشور توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد.

ارسال نظرات