ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۸۴۹۷
طرح استاد شاگری، چند سالی است که به همت بسیج اصناف و برای مهارت آموزی دانش آموزان و دانشجویان و آموزش حرفه‌ای مشاغل به آن‌ها اجرا می‌شود.
شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

به گزارش بازارکار ،هنوز هم در روز‌های منتهی به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های و ایام امتحانات پایان ترم، بسیاری از خانواده‌ها به دنبال این هستند که فرزندان خود را با کسب و کار و حرفه‌های مختلف آشنا کنند. خود نوجوانان و جوانان نیز سعی می‌کنند در ایام فصل تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، از وقت خود به نحو احسن استفاده کنند و حرفه مورد علاقه خود را در کنار اساتید آن حرفه‌ها، یاد بگیرند.

طرح استاد شاگری، چند سالی است که به همت بسیج اصناف و برای مهارت آموزی دانش آموزان و دانشجویان و آموزش حرفه‌ای مشاغل به آن‌ها اجرا می‌شود.

بسیج اصناف استان در این طرح وظیفه هماهنگی و اطلاع‌رسانی بین کارآموزان و کسبه را بر عهده دارد.

یکی از اهداف اجرای این طرح، ترویج فرهنگ و اخلاق کار و سبک زندگی کسب درآمد حلال است.

مهارت‌آموزانی که در این طرح شرکت می‌کنند پس از گذراندن ۲۰ تا ۳۰ روز کاری و حضور در جلسات آموزشی، در صورت قبولی در آزمون کتبی و عملی، گواهینامه‌ی مهارت‌آموزی دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرگرازی بسیج ،پیش‌تر از سوی مسئول سازمان بسیج اصناف اعلام شده بود که در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۰ هزار نفر در این طرح شاغل شدند و برای سال ۱۴۰۲، افق ۱۷ هزار نفری برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده بود.

ارسال نظرات