بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۸۵۱۸
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، گفت: طلبه‌ها به دنبال شغل در آموزش و پرورش نیستند، بلکه برای تربیت نسل جدید احساس وظیفه می‌کنند.
شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

به گزارش بازارکار از خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی صبح امروز در دیدار وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان دستگاه تعلیم و تربیت با بیان اینکه همکاری ما با آموزش و پرورش بسیار فعال و خوب ادامه دارد، اظهار داشت: جلسات مختلفی برای طلبه‌ها برگزار شده تا آماده ورود به مدارس شوند و 470 نفر در طرح امین حضور یافتند.
وی عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان، همواره یکی از معضلات ما بوده و در استان همدان نیز در این باره مشکلات زیادی وجود داشت، اما دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این موضوع داشت.
نماینده ولی‌فقیه در همدان عنوان کرد: ما با نسل جدیدی مواجه هستیم‌که اگر شناخت دقیقی از این افراد نداشته باشیم، دچار مشکل می‌شویم.
شعبانی با اشاره به ظرفیت اردوگاه‌های مختلف در همدان مطرح کرد: استفاده از این اردوگاه‌ها در نوع تربیتی بچه‌ها بسیار اهمیت دارد و‌ می‌توان از این زیرساخت‌ها برای برگزاری اردوگاه‌های فرهنگی و تربیتی استفاده کرد که برنامه‌ریزی برای کارهای فرهنگی و تربیتی، قابل برنامه‌ریزی و اجرا است.

ارسال نظرات